۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۴۹۹۲۰۱
حماسه ۹۶/ آیت الله اعرافی:

منتخب مردم به فکر تحقق وعده های خود باشد

مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه برندگان انتخابات باید به فکر تحقق وعده های خود باشند، دیگران را به همکاری با رییس جمهور منتخب در تحقق وعده هایش توصیه کرد.
آیت الله اعرافی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه پس از انداختن رأی خود به صندوق شماره 549، گفت: امروز جشن بزرگی برای ملت است و برنده انتخابات مردم ایران و رهبری معظم انقلاب خواهند بود.

وی در ادامه شرایط امروز را بسیار ویژه خواند و با بیان اینکه ما در منطقه ای قرار گرفته ایم که همه اطراف آن درگیری و آتش وجود دارد، تصریح کرد: اما می بینیم که ملت ما با امنیت کامل و در رقابتی درست وارد میدان انتخابات می شوند که این امنیت از برگ های درخشان انقلاب است.

مدیر حوزه های علمیه این آزادی و امنیت را نتیجه مقاوت و ایستادگی ملت ایران دانست و افزود: همه بعد از پایان انتخابات برای ساختن کشور باید دست به دست هم دهند و اگر نکاتی در کار بود باید کنار گذاشته شود تا کشور را با پیروی از رهبر انقلاب و براساس مبانی اسلام و گفتمان انقلاب بسازیم.

وی با بیان اینکه ملت ما به این رشد رسیده است که در جای خود رقابت کند و فردای انتخابات رفاقت و دوستی داشته باشد، اظهار داشت: در شرایط امروز ملت به خوبی درک می کند که برای تعالی کشور راهی جز رفاقت و پیروی از رهبری معظم انقلاب نداریم.

آیت الله اعرافی تأکید کرد: برندگان انتخابات باید به فکر تحقق وعده ها باشند و دیگران هم در این مسیر باید همکاری کنند.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد صدا و سیما در انتخابات، گفت: با وجود حرف و حدیث هایی که برای رسانه ملی مطرح می شود اما صدا و سیما نمره قابل قبولی در انعکاس ایده ها و مطالب انتخاباتی داشته است و تعادل را در همه جوانب رعایت کرده است.

مدیر حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: در هر انتخابات باید تجربه گذشته برای تعالی آن به کار گرفته شود تا نظام انتخابات در منطق دینی و نظام اسلامی ارتقا پیدا کند./1323/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات