۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۵۰۲۰۷۹
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان:

کانون های مساجد لرستان میزبان برگزاری طرح قرآنی ۱۴۵۱ هستند

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان گفت: طرح قرآنی ۱۴۵۱ به میزبانی بیش از ۳۴ کانون استان در حال برگزاری است و تا ششم شهریور ماه ادامه دارد.
حجت الاسلام موسوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری طرح قرآنی 1451 خبر داد و گفت: این طرح به میزبانی و مشارکت بیش از 34 کانون در استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه عنوان این طرح قرآنی بر اساس تعداد سال های نزول قرآن نامگذاری شده است، افزود: نخستین طرح ملی با نام 1441 آغاز و دهمین دوره آن نیز در سال 95 با نام 1450 و با محوریت سوره حدید پایان یافت.

حجت الاسلام موسوی با تصریح بر اینکه طرح قرآنی 1451 تا ششم شهریورماه سال جاری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: محوریت برگزای این طرح قرآنی سوره ملک و واقعه است.

وی روخوانی، روانخوانی، حفظ و مفاهیم را از جمله موضوعات برگزاری طرح قرآنی 1451 بیان کرد که به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان و با همکاری کانون تخصصی قرآن استان برگزار می شود.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان ترویج فرهنگ قرآنی و نهادینه سازی این مهم در جامعه به ویژه بین نسل جوان را از مهم ترین اهداف این طرح قرآنی عنوان کرد.

وی یادآور شد: طرح قرآنی از 10 سال پیش تاکنون با همت شبکه قرآن و  همکاری نهادهای قرآنی کشور در فضای رسانه ملی برگزار شده است.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: برگزاری این برنامه های قرآنی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها در فصل تابستان نیز  اجرا شده است./9451/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات