۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۵۰۴۸۲۹
امروز صورت گرفت؛

میزبانی قزوین از پیکر شهید علی محمدرضایی پس از ۳۱ سال

پیکر مطهر شهید «علی محمدرضایی» که در عملیات کربلای ۴ مفقود شده بود پس از ۳۱ سال انتظار امروز مورد استقبال مردم قزوین قرار گرفت.
تشیع پیکر شهید


به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، پیکر شهیدی دیگر از سلاله شجاعان باغیرت و معصوم امروز وارد قزوین شد و مردم استان به استقبال شهیدی رفتند که پیکر مطهرش پس از گذشت ۳۱ سال به زادگاهش بازگشت.

سی و یک سال انتظار و فراق از سرنوشت فرزند دلیری که با نشان جانبازی و در مسیر حفظ و دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های ماندگارش، قدم در میادین ایثار و مقاومت گذاشته، زمانی است که تنها عشق و ایمان به خداوند بزرگ و الگوپذیری از صبر و پایداری سفیر آزادگان کربلای حسینی، حضرت زینب کبری(س)، توان مقابله‌ با آن را رقم می‌زند.

والدین منتظر و صبور رزمندگان اسلام، حاج حمید و علی محمدرضایی از منتظرانی هستند که سی و یک سال در انتظار فرزند جانباز شهیدشان علی، صبوری کردند و بیش از دو سال هم در انتظار سرنوشت نورانی فرزند دیگرشان، حاج حمید محمدرضایی به سر می‌برند.

خانواده شهید امروز در حالی شاهد بازگشت غرورآفرین آثار بجا مانده از فرزندی هستند که سی و یک سال پیش در عملیات افتخارآفرین کربلای ۴ پیکر پاک و مطهرش مفقود و در حاشیه‌ آب‌های گلگون جزیره «ام‌الرصاص» آرام گرفت و اینک نیز در انتظار خبری از گمشده‌ دیگرشان در سرزمین مدافعان حریم اسلامند.

عروج جاودانه و بازگشت مظلومانه‌ جانباز شهید، علی محمدرضایی را به پیشگاه ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های صبور شهدا و ایثارگران، به ویژه والدین ایثارگر این عزیز تبریک و تسلیت عرض کرده بقای عمر بازماندگان را از خداوند بزرگ مسألت داریم.

گفتنی است، مراسم استقبال از پیکر این شهید والامقام ساعت ۱۰ صبح امروز سه شنبه از مقابل صدا و سیمای مرکز قزوین با حضور باشکوه مردم برگزار شد تا پیوند دوباره مردم با شهدا و عطر زیبای معنویت بار دیگر در این خطه به مشام برسد و فضای استان با یاد شهدا معطر شود./873/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات