۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۵۰۸۲۱۳
استاندار همدان:

جامعه امروز نیازمند توجه به معارف دفاع مقدس است

وی با بیان این مطلب که شهید همدانی انسانی انقلابی و خدامحور بود، گفت: در واقع تمام ویژگی ها و معیارهایی که یک انسان خدایی و الهی باید داشته باشد در شخصیت شهید همدانی تجمیع شده بود.
نیکبخت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان امروز در مراسم آیین رونمایی از کتاب خداحافظ سالار در سالن ابن سینای همدان با اشاره به شخصیت ویژه شهید همدانی ابراز داشت: شهید همدانی در مقاطع مختلف همگان را به آرامش دعوت می کرد اما با دشمنان و دفاع از آرمان های انقلاب جسور و بی باک بود.

وی در ادامه ابراز داشت: نقش همسر شهید همدانی در خلق شخصیت چون شهید بزرگوار غیر قابل انکار است از توانست در مرحله نخست یک زندگی سراسر افتخار و در مرحله بعد یک زندگی توام با عشق را بیافریند.

استاندار همدان با اشاره به شخصیت مقاوم و بزرگ همسر شهید همدانی خاطرنشان کرد: همراهی و همگام بودن این بانوی بزرگ با شهید همدانی انسان را به حیرت وامی دارد و به جرات می توان گفت که این حجم از مقاومت از عهده انسان معمولی خارج است.

وی با اشاره به جایگاه دفاع مقدس و شهدا در جامعه تصریح کرد: امروز یکی از مهمترین یادگارهای شهید همدانی در جامعه فرزندانی است که همسر او تربیت کرده و به جامعه ارائه کرده است که می توانند برای آینده جامعه الگو باشند.

نیکبخت در ادامه ابراز داشت: علاقه مند بودم که این کتاب در دوران حیات این شهید بزرگوار به رشته تحریر در می آمد و نام ایشان در کتاب دانشنامه همدان خودنمایی می کرد و امروز شهدایی که با خون خود به ما امنیت و آرامش اهدا کرده اند سیره زندگی آنها باید برای مردم تبیین شود.

وی با بیان این مطلب که شهید همدانی انسانی انقلابی و خدامحور بود، گفت: در واقع تمام ویژگی ها و معیارهایی که یک انسان خدایی و الهی باید داشته باشد در شخصیت شهید همدانی تجمیع شده بود.

استاندار همدان با اشاره به اهمیت تبیین مسائل و آموزه های دفاع مقدس برای جوانان از سردار حسام تشکر کرد و گفت: امروز جامعه نیازمند شناخت هر چه بیشتر اسطوره های جامعه است و باید به طوردقیق و شفاف این امر صورت بگیرد./۹۷۹/۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات