۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۵۰۸۶۶۱
معاون پژوهش حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفول خبرداد؛

ثبت ۱۷۰ مقاله در جشنواره علامه حلی درسال تحصیلی۹۵-۹۶

حجت الاسلام خسروی گفت: نزدیک به ۱۷۰ مقاله علمی پژوهشی در جشنواره علامه حلی در سال تحصیلی۹۵-۹۶ ثبت شد که این تعداد پژوهش بسیار مطلوب ارزیابی شد.
جشنواره علامه حلی

حجت الاسلام غلامرضا خسروی فر، معاون پژوهش حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفول در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز اظهار داشت: طلاب درسال تحصیلی 95-96 از پایه های اول تا سوم بر اساس سطح علمی خودشان آموزش خلاصه نویسی را فرا گرفتند.

معاون حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفول با تشریح فعالیت های پژوهشی این حوزه اظهار داشت: پایه های چهارم تا ششم در کلاس ها به آموزش روش تقریر نویسی پرداختند و به آن ها آموزش های لازم در رابطه تقریرنویسی داده شد که توسط اساتید این حوزه برای طلاب در کلاس ها انجام گرفت و طلاب در مورد مطالبی که استاد ارائه می کند آن مطالب را پیاده می کردند.

وی افزود: برای پایه های هفت تا دهم به ویژه پایه های نهم و دهم روش هوشمند سازی را برای طلاب انجام دادیم که استاد با استفاده از پاور پوینت برای طلاب توضیحات درسی را ارائه می دهد، حتی در بازدیدی که حجت الاسلام افضلی معاون پژوهش حوزه های علمیه استان از این طرح هوشمند سازی داشت، بسیار استقبال کرد و آن را شیوه مناسبی دانست.

حجت الاسلام خسروی فر در ادامه خاطرنشان کرد: تلفیق و ادغام دو حوزه پژوهشی و آموزشی در حوزه علمیه آیت الله قاضی بسیار مطلوب مشاهده شد و نتیجه آن طلاب به روش های تقریرنویسی، خلاصه نویسی و هوشمندسازی آشنا شدند و حتی در انجام مقالات توسط طلاب کیفیت لازم را پیدا کرده است.

وی با اشاره به بحث کتابخوانی و فعالیت طلاب در کتابخانه حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفول، ابراز داشت: کتابخانه حوزه در میان موفق ترین و برتر کتابخانه های استان است که از امکانات بسیار خوبی مانند سالن مطالعه با امکانات مطلوب، سیستم نرم افزاری، کامپیوتر واینترنت با سرعت بالا برخوردار است.

معاون پژوهش حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفول در پایان گفت: ازمیان 195 مقاله ارسال شده درسال تحصیلی 95-96 نزدیک به 170 مقاله علمی پژوهشی برای جشنواره علامه ثبت و ارسال شد./9453/ت۳۰۳/ج۱

ارسال نظرات