۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۵۰۹۴۱۹
آیت‌الله صفایی بوشهری:

حوزه خواهران سدی محکم در برابر نفوذ مهاجمان فرهنگی است

آیت‌الله صفایی بوشهری حوزه خواهران یک سد محکم در برابر نفوذ مهاجمان فرهنگی دانست و گفت: حوزه علمیه خواهران یک مهتاب بسیار زیبا برای روشنایی بخشیدن به فرهنگ اسلامی در جامعه است.
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار با حجت‌الاسلام مولایی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه خواهران استان بوشهر گفت: حوزه علمیه خواهران یک ستون محکم برای بقای فرهنگی، سیاسی ایران است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان بوشهر بیان داشت: بانوان  و نقش زن در زنگی منشأ اثر فوق‌العاده هستند و در سرزمین‌ها و فرهنگ اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارند.

امام‌جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: به طبع دشمنان انقلاب از این ظرفیت و توان بالا مطلع هستند و تهاجم‌های خود را برای زنان در اولویت است.

آیت‌الله صفایی بوشهری حوزه خواهران یک سد محکم در برابر نفوذ مهاجمان فرهنگی دانست و افزود: حوزه علمیه خواهران یک مهتاب بسیار زیبا برای روشنایی بخشیدن به فرهنگ اسلامی در جامعه است.

وی با تأکید بر توجه ویژه به حوزه علمیه خواهران گفت: حوزه علمیه خواهران در استان بوشهر جایگاه برتر و مؤثری دارد، 90 درصد چشم‌انداز 1404 حوزه علمیه خواهران در استان بوشهر تحقق‌یافته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر بیان داشت: روابط عمومی چشم، گوش، چشم و گردش خون یک پیکر است./۸۴۶/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات