۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۵۱۱۱۹۶
امام جمعه سوسنگرد:

غرب از چادر زن مسلمان هراس دارد

امام جمعه سوسنگرد با بیان اینکه حیای زن و غیرت مرد دو مسأله مربوط به حجاب است، گفت: کشورهای غربی و دشمنان امروزه نیز از چادرهای زنان مسلمان در هراسند و این حجاب و عفت برای آنها یک بمب هسته ای است.
حجاب

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام علی شمیل پور، امام جمعه سوسنگرد در همایش حجاب و عفاف با گرامیداشت چنین روزی خطاب به بانوان حاضر در این همایش ابراز داشت: شماها در حقیقت حضرت فاطمه الزهرا (س) را در برابر نگاه های پست دشمنان اسلام رو سفید کردید و با حضور پررنگ در این روز، جزو مدافعین حرم زینبی محسوب می شوید و همین حضور پرشکوه و بی نظیر شما دلیل بر شعور و بصیرت دینی و اخلاقی شما است.

امام جمعه سوسنگرد اضافه کرد: در زمان های رضا شاه، چادرهای سیاه شما بانوان محجبه و قیامی که علیه شاه در همان تاریخ و در مشهد مقدس و در شرایط سخت پهلوی صورت گرفت، باعث شد که جایگاه شاه متزلزل و پا به فرار بگذارد.

 رییس شورای فرهنگ عمومی سوسنگرد ادامه داد: کشورهای غربی و دشمنان امروزه نیز از چادرهای شما در هراسند و این  حجاب و عفت برای آنها یک بمب هسته ای است.

 حجت الاسلام شمیل پور عنوان کرد: بمب هسته ای که جهان را به حیرت انداخته و دشمنان از آن می ترسند، آن بمب هسته ای و شیمیایی ساختگی نیست بلکه همین حجاب و عفاف شما بانوان اسلامی است که تن آنها را به لرزه در می آورد.

 وی با بیان اینکه حیا زن و غیرت مرد دو مسأله مربوط به حجاب است، تصریح کرد: اگر خانمی محجبه باشد و در خیابان آنهایی که بیمار اخلاقی هستند برای وی مزاحمتی ایجاد کنند و شخصی از چنین خانمی دفاع و حمایت کند؛ احیانا اگر کشته شد، شهید محسوب می شود و هم ردیف و در جایگاه شهدا قرار می گیرد./9456/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات