۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۵۱۲۸۰۶
امام جمعه کرمان:

عقل بهترین نعمت الهی برای مردم است

امام جمعه کرمان گفت: عقل بهترین نعمت الهی برای مردم است و اگر کسی می خواهد بی نیاز بوده و قلبش آسوده خاطر باشد از خداوند منان درخواست کند که عقلش کامل باشد.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان حجت الاسلام و المسلمین سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سید یحیی جعفری امام جمعه کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر در مصلی امام علی(ع) گفت: انجام واجبات و اجتناب از گناهان وظیفه هر مسلمان است.

وی با اشاره به سخن امام موسی کاظم(ع)، اظهار داشت: عقل بهترین نعمت الهی برای مردم است و اگر کسی می خواهد بی نیاز و قلبش آسوده خاطر باشد از خداوند منان در خواست کند که عقلش کامل باشد.

امام جمعه کرمان مطرح کرد: به وسیله عقل انسان می تواند به تمام خوبیها دست یابد و با عقل خود راه صحیح و درست را تشخیص دهد.

وی با اشاره به روز بزرگداشت آیت الله سید ابوالقاسم کاشانی، تاکید کرد: ایشان تمام عمر شریف  خود را صرف مبارزه کرد و یک مجاهد فی سبیل الله بود.

امام جمعه کرمان با اشاره به سخن امام جعفر صادق(ع)، بیان کرد: انسان می تواند با عقل خود به سعادت دنیا و آخرت برسد.

وی در پایان گفت: یکی از افتخارات بنده در 37 سال که امام جمعه کرمان بودم خدمت کردن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و بنده مطیع فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری هستم، اگر بنده توانسته ام کاری برای این استان انحام دهم خداوند منان را سپاس گزارم؛ اما الان به مرحله کهولت سن رسیده ام و نیاز به بازنشستگی دارم./972/پ۲۰۱/ب۱

 

 

 

ارسال نظرات