۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۵۱۶۴۹۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

جنایت آمریکایی ها علیه بشریت پایان ندارد

نماینده مجلس خبرگان با بیان این که جنایت های آمریکایی ها علیه بشریت پایانی ندارد، گفت: در هر نقطه ای از جهان که جنگ و خونریزی اتفاق می افتد یک سمت این بحران ها آمریکایی ها قرار دارند.
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در دیدار جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان قائمشهر با اشاره به بدعهدی های آمریکا در برابر ملت ایران اسلامی، گفت: آمریکایی ها در 38 سال اخیر هر آنچه که داشتند برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفتند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که اعتماد به آمریکایی ها اقدامی غیر اصولی و نهایت ساده لوحی است، افزود: آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران است و از هر اقدامی برای ضربه زدن به این انقلاب کوتاهی نخواهد کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که در سه دهه اخیر آمریکا با هر توطئه و برنامه ریزی تلاش کرد تا ضربه های سنگینی به انقلاب اسلامی وارد کند، بیان داشت: اما هوشیاری و بصیرت ملت ایران مانع از تحقق توطئه ها و نقشه های دشمنان انقلاب شده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که ملت ایران هیچ اعتمادی به دولتمردان آمریکایی نداشته و ندارند، تصریح کرد: آمریکایی ها ثابت کردند که به هیچ معاهده بین المللی پایبند نیستند و در برابر ملت ها تنها تلاش می کنند تا منافع ناحق خود را تأمین کنند.

امام جمعه قائمشهر به مسأله برجام و تلاش های دولت جدید آمریکا برای نقض کامل این معاهده اشاره کرد و با بیان این که آمریکایی ها حتی یک روز نیز به این تفافق نامه بین المللی پایبند نبودند، خاطرنشان کرد: آنها حتی بعد از امضای این توافق نامه به بهانه های مختلفی جمهوری اسلامی ایران را تحریم کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که متأسفانه برخی مسؤولان کشور هنوز باور ندارند برجام نقض شد و همچنان معتقدند اگر روی سازش نشان دهند قصه حل می‌شود و مشکلی ایجاد نمی‌شود، گفت:اما مشخص شد برجام ثمره‌ای برایمان نداشت بلکه دشمن را گستاخ‎تر کرد و اقتدار ایران را کاهش داد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی ادامه داد: دولتمردانی که به دنبال مذاکره برای برجام بودند و برجام را فتح‌الفتوح خواندند و توافقی تاریخی تلقی کردند متوجه شدند این برجام سرابی بیش نبود.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که آمریکایی ها با سوء‌استفاده از برجام به دنبال کشاندن ایران بر روی میز مذاکره برای امتیازات بیشتر هستند، گفت: این در حالی است که خداوند و عقل انسان تکلیف را مشخص کرد که باید در حرکت به سوی استقلال یعنی خودکفایی و اقتصاد مقاومتی باشیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز هشدار داده بودند آمریکایی ها هر لحظه ادعای جدیدی در برابر جمهوری اسلامی ایران را مطرح می کنند، تصریح کرد: آنها پس از جریان هسته ای به بهانه هایی نظیر موشکی، حقوق بشر و حمایت از حزب الله لبنان ایران اسلامی را مورد تحریم قرار دادند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که اقدامات آمریکایی ها در سال های اخیر به طور حتم نقض کامل روح و جسم برجام است، خاطرنشان کرد: نباید در هیچ مسأله ای کوچکترین اعتمادی به آمریکایی ها داشته باشیم، چون آنها دشمن ملت ایران هستند و انتظاری دیگر نباید از آمریکایی ها داشته باشیم.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که در قضیه برجام دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران کاملاً آشکار شد، تصریح کرد: آمریکایی ها پس از قضیه برجام به بهانه های مختلف تلاش کردند به ملت ایران فشار وارد کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که آمریکایی ها با نقض کامل برجام چهره پلید و شیطانی خود را بیش از پیش برای ملت های جهان آشکار کردند، افزود: همه توان و تلاش آمریکایی ها در جریان مذاکرات هسته ای به کرسی نشاندن خواسته های ناحق و مستکبرانه خود بود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در جریان مذاکرات نسبت به بدعهدی آمریکایی ها هشدارهای لازم را داده بودند، تصریح کرد: آمریکا هیچ گاه نیت مثبتی در جریان مذاکرات نداشتند و همواره تلاش کرد تا خواسته های زیاده خواهانه خود را به تیم مذاکره کننده هسته ای تحمیل کند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که ملت بزرگ ایران در سه دهه اخیر نیز بدون توجه به توطئه ها و هجمه های دشمنان با اقتدار در برابر زیاده خواهی های آمریکایی ها ایستاد، خاطرنشان کرد: امروز نیز این ملت با بصیرت و انقلابی هیچ گاه اجازه نخواهند داد آمریکایی ها به اهداف پلید خود دست یابند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که امروز منطقه در سایه سیاست های مداخله جویانه و زیاده خواهانه آمریکایی ها به یک شرایط بحرانی رسیده است، افزود: متأسفانه امروز کشورهای عراق، سوریه، یمن و افغانستان در یک شرایط نامناسب جنگی به سر می برند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که جنایت های آمریکایی ها علیه بشریت پایانی ندارد، گفت: در هر نقطه ای از جهان که جنگ و خونریزی اتفاق می افتد یک سمت این بحران ها آمریکایی ها قرار دارند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که آمریکایی ها هیچ ارزشی برای انسانیت قائل نیستند و کشتار انسان های بی گناه برای آنها اهمیتی ندارد، افزود: چندین سال است که به دلیل حمایت های مالی و تسلیحاتی آمریکایی ها از گروه های تروریستی و تکفیری در منطقه، بسیاری از انسان های بی گناه کشته شدند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که آمریکایی ها در حالی خود را مدافع حقوق بشر و دموکراسی می دانند که امروز یکی از بزرگترین ناقضان حقوق بشر در جهان همین آمریکایی ها هستند، خاطرنشان کرد: جنایت های آمریکایی ها در کشورهای مختلف در دنیا به ثبت رسیده و هیچ گاه از خاطر ملت های جهان پاک نخواهد شد.

وی با اشاره به این که اگر کشورها بخواهند مستقل زندگی کنند و در سایه نظام اسلامی جامعه خود را اداره کنند قدرت‌های سلطه‌جو به ویژه آمریکا قدرت تحمل را ندارد، گفت: آمریکایی ها برای سلطه ملت های جهان  و جلوگیری از پیشرفت ملت ها دست به هر عمل غیر انسانی می زنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مسؤولان کشور باید تلاش کنند در همه عرصه ها به خودکفایی دست پیدا کنند و از وابستگی به بیرون به شدت بپرهیزند، افزود: وابستگی به دیگر کشورها عاملی برای سازش و ذلت در برابر آنها است./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات