۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۵۱۷۰۹۲
صیدی:

قانون امر به معروف و نهی از منکر باید اجرایی شود

معاون دستگاه‌های نظامی و قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم خواستار اجرایی شدن قانون مصوب مجلس در این زمینه از سوی دستگاه های مختلف شد.
امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین صیدی معاون دستگاه‌های نظامی و قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی استان قم با آیت الله سید محمد سعیدی که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، با بیان این که ستاد امر به معروف و نهی از منکر در حمایت از آمران با جدیت برخورد کرده و حامی آمران به معروف است، گفت: در راستای حمایت از آمران به امر به معروف و ناهیان از منکر، آموزش ضابطین در دستور کار این ستاد قرار گرفته و در این زمینه اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

 وی افزود: همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با ارگان های نظامی و همچنین بسیجیان و روحانیون تیپ رزمی و تبلیغی ۸۳ همکاری خوبی است و تلاش می شود این همکاری و تعامل به نحو احسن در راستای احیای این فریضه الهی روز به روز پر رنگ تر شود.

معاون دستگاه‌های نظامی و قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم افزود: خوشبختانه در استان قم تعامل خوب و تنگاتنگی میان بسیج و نیروی انتظامی وجود دارد و در تلاش هستیم با برگزاری آموزش های ویژه از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت های معنوی نیز صورت گیرد.

صیدی در ادامه گفت: تشکیل جلسات مختلف و متعدد با سازمان های مختلف در شهر جهت هماهنگی در راستای فعالیت مناسب در خصوص امر به معروف و نهی از منکر از جمله اقدامات این ستاد بوده و انسجام بخشی در این مساله مهم و فریضه الهی را به دنبال داشته است.

وی افزود: باید قوانین حمایت از آمران معروف که در مجلس نیز تصویب شده است به خوبی و درستی در سطح کشور اجرا شود تا ضمن حمایت از آمران از بروز آسیب های مختلف برای آمران نیز جلوگیری شود.

معاون دستگاه‌های نظامی و قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم تصریح کرد: آمران به معروف در سطح استان از روی دلسوز و با نهایت دقت و رعایت احترام افراد وظیفه خود را انجام می دهند و در کنار انجام رسالت خود به دنبال حفظ حرمت و شخصیت افراد هستند تا این فریضه واجب با رعایت حدود الهی صورت گرفته و نتیجه بخش باشد./968/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات