۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۵۱۸۳۷۷
ابطحی:

دولت در صدد تشکیل تیم اقتصادی قوی باشد

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تیم اقتصادی دولت، گفت: متأسفانه در دولت قبل شاهد بودیم که واردات بی‌رویه‌ای صورت می‌گرفت.
محمد جواد ابطحی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، سید محمدجواد ابطحی، نماینده مردم خمینی شهر صبح امروز سه‌شنبه ۲۴ مرداد در جریان روند رأی اعتماد به کابینه پیشنهادی دولت دوازدهم و در مخالفت با کلیات آن، اظهار داشت: برنامه دولت برای کابینه دوازدهم قانون برنامه ششم را ندیده است؛ دولت چه عزمی برای اجرای برنامه ششم دارد؟

وی افزود: هیأت وزیران نیستند که رای اعتماد می گیرند، هماهنگی بین وزرا و معاونین نباید نادیده گرفته شود.

آقای روحانی می گویند تحت فشار نبودند که ان‌شا الله نبوده اما ما اخبار لابی جناح اصلاح طلبان را داریم.

نماینده مردم خمینی شهر تصریح کرد: مگر قرار نبود یارانه ثروتمندان حذف شود، آقای نوبخت این امر چقدر محقق شده است؟

وی ادامه داد: دولت آقای روحانی دولت روندگرا بوده است نه توسعه گرا؛ تیم اقتصادی در دور نخست درست عمل کرد اما نیازمند اصلاح اساسی است، این دولت به دولت وارد کننده کالاها از چین شهرت دارد.

ابطحی با انتقاد شدید از وارادات بی‌رویه در دولت روحانی، گفت: متأسفانه شاهد بودیم که موارد بسیار عجیبی همچون «سنگ پا»، «سگ ماهی» و... به کشور وارد شده است.

وی در ادامه زمانی که با خنده وزیر امور خارجه مواجه شد، گفت: آقای ظریف به صحبت‌های بنده می‌خندند. بنده قطعا در فرصت مخالفت با ایشان به صورت مفصل صحبت خواهم کرد، اما باید از ایشان بپرسیم که دیپلماسی شما در حوزه تجارت چه کرده است؟/۸۵۶/
۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات