۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۵۱۸۴۸۸
سردار اشتری:

وضعیت امنیتی سیستان و بلوچستان بسیار خوب است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: وضعیت امنیتی سیستان و بلوچستان وضعیت بسیار خوبی است که در پی همکاری ما با سپاه پاسداران، بسیج، ارتش، مرزبانی، دستگاه قضایی، دستگاه اطلاعاتی و مرزنشینان به وجود آمده است.
سردار حسین اشتری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سردار حسین اشتری، ظهر امروز در جمع خبرنگاران سیستان و بلوچستان، گفت: وضعیت امنیتی سیستان و بلوچستان وضعیت بسیار خوبی است که در پی همکاری ما با سپاه پاسداران، بسیج، ارتش، مرزبانی، دستگاه قضایی، دستگاه اطلاعاتی و مرزنشینان به وجود آمده است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ضرورت تقویت ناجا در سیستان و بلوچستان عنوان کرد: ما برای بالابردن توان در مرزها برنامه‌هایی را در دست اجرا داریم؛ به همین منظور در جهت تقویت تجهیزات، نفرات و آموزش‌ها گامهای خوبی برداشته‌ایم و همچنان نیز برای افزایش تجهیزات منتظر تأمین اعتبارات بیشتر از دولت هستیم.

وی با تأکید بر اینکه سربازان و رزمندگان نیروی انتظامی با تمام توان با روحیه جهادی در مرزها خدمت می‌کنند اظهار داشت: ما وظیفه داریم تا حداقل نیازهای آنان را تأمین کنیم.

سردار اشتری به وضعیت «سعید براتی» مرزبان ربوده شده در حادثه تروریستی مرز میرجاوه اشاره و تصریح کرد: از طریق وزرات امور خارجه، ستادکل نیروهای مسلح و ارتباطی که مرزبانان ایران با پاکستان دارند رایزنی‌هایی در این زمینه صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک این نیروی ارزشمند را سلامت ببینیم و او را به خانواده‌اش بازگردانیم./831/پ203/ب1

ارسال نظرات