۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۵۲۰۶۷۸
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری مهم‌ترین اولویت دولت باشد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: دولت دوازدهم باید با توجه به وعده‌های انتخاباتی و تأکیدات رهبری، رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و بیکاری را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.
حجت الاسلام سالاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در نشست کمیته اجرای مراسم گرامیداشت هشتم شهریور، با گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام خاطره شهدای والامقام هشتم شهریور، از تشکیل به‌موقع ستاد هفته دولت و گرامیداشت هشتم شهریور از سوی استانداری قدردانی کرد.

وی تعامل خوب و مثبت بین استانداری و نهادهای فرهنگی را قابل تحسین دانست و افزود: از زمان روی کار آمدن استاندار جدید در خراسان شمالی، شاهد تعامل خوبی در حوزه برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلابی و مذهبی بوده‌ایم که این هماهنگی و تعامل تأثیر مطلوبی بر حضور گسترده مردم در مناسبت‌ها داشته است.

رییس ستاد هشتم شهریور استان در ادامه گلایه‌ای هم از کم‌توجهی برخی از اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نسبت به حضور در جلسات ستادها داشت و افزود: با وجود اینکه دعوت‌نامه به‌موقع ارسال و تأییدیه آن هم گرفته می‌شود و چند نوبت پیامک هم ارسال می‌شود؛ اما متأسفانه برخی اعضا در جلسات حضور پیدا نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام سالاری در ادامه با اشاره به رأی اعتماد وزرای دولت دوازدهم، با بیان اینکه دولت حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی تجارب خوبی در طول چهارساله گذشته کسب کرده است، اظهار داشت: با وجود مشکلات اقتصادی و بیکاری در جامعه دولت دوازدهم باید توان خود را در راستای رفع این معضلات و مشکلات به کار گیرد؛ چراکه شعار سال هم رویکرد اقتصادی دارد و این اهمیت موضوع را بیش از پیش خواهد کرد.

به گفته وی دولت دوازدهم باید با توجه به وعده‌های انتخاباتی و تأکیدات رهبری، رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و بیکاری را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

رییس ستاد گرامیداشت هشتم شهریور استان در ادامه از برگزاری مراسم محوری هشتم شهریور در مرکز استان خبر داد و افزود: مراسم گرامیداشت شهدای مظلوم هشتم شهریور در همه شهرها و مناطق استان برگزار می‌شود که این مراسم در مرکز استان روز چهارشنبه هشتم شهریور ساعت 10 صبح در مسجد انقلاب برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: محمدرضا صالحی، استاندار خراسان شمالی به عنوان سخنران مراسم محوری مرکز استان در روز هشتم شهریور سخنرانی خواهد داشت./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات