۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۵۲۱۵۱۳
رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز خبر داد؛

فعالیت ۷۵ مبلغ بومی در شهرستان الیگودرز

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز گفت: ۷۵ مبلغ خواهر و برادر به صورت مستمر در این شهرستان مشغول فعالیت هستند.
روحانیان مبلغ

حجت‌الاسلام محمد محمودی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: فعالیت تبلیغی مبلغان فرصتی برای بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه است.

وی با اشاره به فعالیت مبلغان در شهرستان الیگودرز بیان داشت: در طول سال 75 مبلغ بومی این شهرستان به صورت مستمر در مناطق تبلیغی مشغول فعالیت هستند و افزون بر این مبلغان در مناسبت های دینی مختلف از حضور مبلغان غیربومی نیز بهره مند می شویم.

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز یادآور شد: مبلغان بومی در مساجد، مدارس و مراکز دانشگاهی در مناطق شهری و روستایی در جهت تبیین و ترویج ارزشها و آگاهی بخشی به نسل جوان فعالیت دارند.

وی با اشاره به گسترش هجمه های فرهنگی و هدف قرار دادن نسل جوان خاطرنشان کرد: فعالیت تبلیغی مبلغان با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب و مقابله با هجمه های فرهنگی صورت می گیرد.

حجت الاسلام محمودی برگزاری گفتمان های دینی، کلاس های معارف اسلامی، مراسم قرائت دعا و زیارت، اقامه نماز، سخنرانی و کلاسهای قرآنی با حضور مبلغان در طول سال و به مناسبتهای مختلف برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این برنامه ها را گسترش و تبیین فرهنگ دینی و قرآنی و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی در جامعه به ویژه بین نسل جوان دانست و بیان کرد:بصیرت بخشی به نسل جوان موجب مصون سازی این قشر در مقابله با توطئه های فرهنگی است.

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز اظهار داشت: نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی خنثی کننده هجمه های فرهنگی و بهترین راه مقابله با سبک زندگی غربی و آسیب های حاصل از آن است./9459/ت303/ب1

ارسال نظرات