۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۵۲۳۶۱۴
امام جمعه خرم آباد:

آمریکا آرزوی بازدید از مراکز نظامی ایران را به گور می برد

نماینده ولی فقیه در لرستان انتظار آمریکا در بازدید از مراکز نظامی ایران را توهم خواند و گفت: آنها به دلیل شکست های پی درپی خود دچار توهم و سرگردانی شده اند.
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک عید غدیر گفت: غدیر عید معنویت و عدالت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به انتظار آمریکا در بازدید از مراکز نظامی گفت: آمریکا آرزوی بازدید از مراکز نظامی ایران را به گور می برد.

وی علت بازدید آمریکا از مراکز نظامی ایران عنوان داشت: بازدید از مراکز نظامی ایران توهم است و آنها به دلیل شکست های پی درپی خود دچار توهم و سرگردانی شده اند.

تفکر وهابی داعش شکست خورد

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به پیروزی های جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و عراق ادامه داد: این پیروزی ها مایه افتخار مسلمانان است.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد زوال و اضمحلال کامل گروهک داعش هستیم، خاطرنشان کرد: داعش تفکر وهابی داشت و با سلاح آمریکایی به میدان آمد، ظلم داعش موجب نابودی خودش شد و جبهه مقاومت پیروز شد.

جبهه مقاومت تفکر وهابی داعش را شکست داد

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با یادآوری به اینکه آمریکا در خاورمیانه اتاق فکر تشکیل داد و  دخالت نظامی کرد، یادآور شد: آمریکا می خواست کشورهای اسلامی را تجزیه کند ولی امروز سیاستها و قدرتهای آمریکا در منطقه شکست خورده است.

وی در ادامه با اشاره به نسل کشی و نابودی مسلمانان در یمن و میانمار بیان داشت: این کشتار حاصل جاه طلبی آل سعود است که موجب رخ دادن فاجعه بزرگ انسانی در یمن شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه بودائیان و ارتش، خانه های مسلمانان را به آتش می کشند، مسلمانان را زنده زنده در آتش می سوزانند و کودکان را به دار می کشند، اظهار داشت: مدعیان حقوق بشر پاسخی برای این کارها ندارند.

وی با محکوم کردن نسل کشی مسلمانان عوان داشت: این فجایع به حدی دردناک است که انسان نمی تواند حتی آنها را ببیند و مدعیان حقوق بشر نباید سکوت کنند و سازمان کنفرانس اسلامی، سازمان ملل و جامعه بین الملل باید جلوی این نسل کشی را بگیرند.

مسؤولان پاسخگوی مشکلات استان باشند

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت جاده های استان لرستان اشاره و بیان داشت: حوادثی که در سطح این جاده ها رخ می دهد دردناک است و مسؤولان باید پاسخگو باشند.

امام جمعه خرم آباد به وضعیت نامناسب جاده ازنا شازند اشاره و یادآور شد: مسؤولان دربرابر مال، جان و ناموس مردم مسؤول هستند و باید جلوی این حوادث دردناک را بگیرند./9459/پ۲۰۱/ی

 

ارسال نظرات