۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۵۲۴۳۸۲
رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد:

اربعین قدرت شیعه در جهان اسلام است

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد اربعین را قدرت شیعه در جهان اسلام خواند و گفت: در جهت میزبانی از زائران اربعین حسینی دو موکب در استان برپا می شود.
رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام فرزاد منصوری، رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد، بعداز ظهر امروز در برگزاری نخستین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری دوره پنجم شورای اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی همواره در فراهم ساختن شرایط لازم در جهت استقبال از مراسم مذهبی و دینی آماده است.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و صفر افزود: فراموشی غدیر موجب به وجود آمدن عاشورا شد، وقتی غدیر به فراموشی سپرده شد واقعه عاشورا رخ داد.

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد با اشاره به آمادگی تبلیغات اسلامی در خدمت رسانی عزاداران حسینی یادآور شد: در این راستا از ظرفیت ائمه جمعه و روحانیان استفاده می شود.

وی در ادامه با بیان مخالفت از استقبال مراسم عزاداری عنوان داشت: تبلیغات اسلامی مخالف به پیشواز رفتن مراسم عزای حسینی است، چراکه دهه آخر ذی الحجه دهه شادی است و این مهم نباید فراموش شود.

حجت الاسلام منصوری تأکید داشت: پوستر، پارچه‌ های مشکی و عزای حضرت اباعبدالله(ع) در آغاز ماه محرم باید نصب شود و شهرداری نیز از اول محرم نسبت به نصب پرچم های سیاه و سیاه کردن خیابانها اقدام کند.

وی با بیان اینکه به استقبال مراسم عزا رفتن هدف دشمن در جهت کمرنگ کردن دهه آخر ماه ذی‌الحجه است، عنوان داشت: با فرهنگ سازی و بصیرت بخشی به مردم باید جلوی توطئه های دشمن گرفته شود.

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد با بیان اینکه اربعین حسینی قدرت شیعه در جهان اسلام است، ادامه داد: استان لرستان همچون دیگر سالها میزبان زائران اربعین حسینی است.

وی از برگزاری موکب در استان لرستان خبر داد و بیان داشت: در راستای میزبانی از زائران اربعین حسینی دو موکب در شمال و جنوب شهر خرم آباد دایر می شود.

حجت الاسلام منصوری عنوان داشت: برپایی موکب ها در مسیر رفت و برگشت زائران حسینی باید در شأن زائران حسینی برگزار شود چراکه این موکب ها نشان دهنده‌ مهمان ‌نوازی مردم خرم‌آباد است./9459/پ202/ب1

ارسال نظرات