۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۵۲۶۵۵۷
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

مسؤولان از تفرقه و اختلاف دوری کنند

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت دوری کردن مسؤولان از تفرقه، گفت: تفرقه و اختلاف سبب ضربه زدن به نظام و انقلاب می شود.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، امشب در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان مسؤولیت پذیری در نظام جمهوری اسلامی را امری سنگین خواند و گفت: در این راه باید از خدای متعال مدد طلبیم.

وی با تأکید بر پیشه کردن صبر و بردباری در عرصه خدمت رسانی به مردم افزود: مدیریتی کارآمد است که همراه با سعه صدر باشد و باید به خداوند توکل کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه اظهار داشت: در عرصه خدمت رسانی نیازمند به دو نیروی درونی که همان توکل به خدای متعال، صبر، استقامت و روحیه انقلابی است و نیروی بیرونی که مسأله نماز است، هستیم.

وی با اشاره به اینکه اهداف ما در نظام جمهوری اسلامی مقدس است، خاطرنشان کرد: برای پیمودن و به نتیجه رساندن اهداف نظام جمهوری اسلامی باید از ابزار مقدسی همچون نماز و صبر بهره مند شد و در این راه از رهبر معظم انقلاب پیروی کرد.

وحدت، همبستگی و انسجام رمز موفقیت در عرصه خدمتگزاری است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی وحدت، همبستگی و انسجام را رمز موفقیت در عرصه خدمتگزاری عنوان کرد و گفت: موفقیت در عرصه های مختلف نتیجه وحدت و همدلی است.

وی در ادامه وحدت را در استان لرستان خط قرمز خواند و بیان داشت: برای جلوگیری از ضربه خوردن در جامعه باید از اختلاف و تفرقه دوری شود و این مهم باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

امام جمعه خرم آباد اعتدال را خط مشی صحیح خواند و عنوان داشت: همیشه جامعه از افراط و تفریط ضربه خورده است و برای جلوگیری از این مهم باید از افراط و تفریط پرهیز شود.

وی در ادامه با اشاره به خدمات ارزشمند استاندار لرستان خاطرنشان کرد: وی پرونده خوبی در استان داشته و امید است استاندار جدید در راستای پیشرفت استان و خدمت به مردم قدم های خوبی بردارد./9459/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات