۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۵۲۷۲۷۵
امام جمعه شهرری:

سخنان سخیف ترامپ نشان از ضعف و درماندگی آمریکا است

امام جمعه شهرری با تاکید بر اینکه سخنان ترامپ نشان از ضعف آمریکا است، گفت: درماندگی و ضعف امروز آمریکا به سبب پیروزی ایران و مقاومت در عراق، سوریه و لبنان است.
شاهچراغی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری امروز در نماز عبادی و سیاسی جمعه که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: نخستین هفته ماه محرم با عنوان ایام امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.

وی افزود: این دو فریضه الهی تنها برای هفته اول ماه محرم نیست بلکه برای طول سال باید مورد توجه قرار گیرد و این ایام تذکری بیشتر به این فریضه مهم است زیرا امام حسین(ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند.

امام جمعه شهرری با توصیه به عزاداران حسینی، گفت: مسؤولان هیات های مذهبی و مردم عزادار مراقب باشند هرگز نماز اول وقت را در این ایام فراموش نکنند همچنین از ابزار آلات لهو و لعب در برگزاری مجالس امام حسین(ع) استفاده نشود، عزاداران حسینی مراقب باشند در آخر شب با صدای بلندگو مردم را آزار ندهند چرا که آزار مردم از گناهان کبیره به شمار می‌رود.

حجت الاسلام شاهچراغی درباره هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: هفته دفاع مقدس از سرمایه‌های مهم و باارزش تاریخ کشور ما محسوب می‌شود ما با همین سرمایه با دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی مبارزه کردیم و فرهنگ انقلابی‌گری و مقاومت نتیجه و ثمره دوران دفاع مقدس است.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس اظهار داشت: والدین باید مراقب اخلاق و نوع تربیت فرزندان خود باشند و این امر با همکاری آنان با مربیان مدارس میسر می‌شود. والدین باید مراقب باشند فرزندانشان با چه کسانی نشست و برخاست می‌کنند امروز کانال ورودی به اعتیاد سیگار است متاسفانه در حال حاضر ما شاهد سیگاری شدن بسیاری از جوانان و نوجوانان در کشور هستیم.

امام جمعه شهرری ادامه داد: اگر فرزندان درست تربیت شوند گویا یک نسل خوب تربیت شده است بنابراین والدین و معلمان سعی کنند فرزندان و دانش آموزان را افرادی انقلابی تربیت کنند و به فرموده رهبر معظم انقلاب جوانان نیز باید به تهذیب، تحصیل و ورزش بیشتر بها دهند.

حجت الاسلام شاهچراغی در خصوص سخنان سخیف و شرم آور ترامپ در سازمان ملل، گفت: اگر ما بخواهیم وضع ترامپ را در سازمان ملل بررسی کنیم او رفتاری همانند لات‌های چاله میدان دارد رهبر معظم انقلاب فرمودند: بنده سخنرانی رییس جمهور آمریکا را گوش دادم حداقل بیست دروغ گفت؛ سخنان ترامپ نشان از ضعف آمریکا بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: درماندگی و ضعف امروز آمریکا به سبب پیروزی ایران و مقاومت در عراق، سوریه و لبنان است. اگر بشریت بخواهد خطری را احساس کند از جانب آمریکا خواهد بود نه ایران، چرا که آمریکا همانند گاوی شاخ دار ولی بی عقل است./813/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات