۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۵۲۸۵۵۲
مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه:

معامله با خدا سراسر عزت و افتخار است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: معامله با خدا سراسر عزت و افتخار است و انسان باید برای حفظ دین و ارزش ها از اهدای جان خویش نیز دریغ نکند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام آیت عباسیان مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ظهر امروز در اجتماع بزرگ "احلی من العسل" که در محل امامزاده ابراهیم (ع)کرمانشاه برگزار شد ابراز داشت: انسان باید تمام هستی خویش را در راه بندگی خداوند متعال صرف کند زیرا فلسفه خلقت انسان، تبعیت از فرمان حق است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: قیام امام حسین (ع) در جهت تبعیت و بندگی خداوند متعال است بنابراین باید اهداف این قیام برای مردم تبیین شود.

وی مطرح کرد: قیام امام حسین (ع) پس از 1300 سال همچنان زنده و ماندگار است زیرا خداوند متعال چنین جایگاهی را به امام حسین (ع) و یارانش عطا کرده است.

این مسؤول گفت: حضرت قاسم (ع) نوجوانی 13 ساله بود که به دعوت امام حسین (ع) لبیک گفت زیرا فردی بصیر و دانا بود و این هوشیاری او را به مقام عظیم شهادتدر رکاب امام حسین (ع) رساند.

حجت الاسلام عباسیان اظهار داشت: نسل جوان و نوجوان کشور باید از سنین پایین در راه کسب رضای الهی گام بردارند و نسبت به تکلیف خویش آگاهی و شناخت پیدا کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه یادآور شد: مومنان حقیقی هرجا که دین اسلام در خطر باشد پا به میدان گذاشته و برای حفظ دین جانفشانی می کنند.

وی در پایان بیان داشت: معامله با خدا سراسر عزت و افتخار است انسان باید برای حفظ دین و ارزش ها از اهدای جان خویش نیز دریغ نکند./8571/پ203/ب1

ارسال نظرات