۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۵۲۹۰۷۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

امام حسین الگوی ماندگار جهان اسلام است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه امام حسین(ع) امام عدالت، شجاعت، سخاوت، عدل و حیات معنوی جامعه است، گفت: امام حسین(ع) الگویی ماندگار برای جهان اسلام بوده و تبیین و ترویج نهضت عاشورا راه مقابله با توطئه های دشمنان است.
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اظهار داشت: امام حسین(ع) با قیام خود اسوه و الگو شد.

وی امام حسین(ع) را الگوی حریت و آزادگی خواند و افزود: آزادگی، مردانگی، حریت، مروت، شجاعت و شهامت در وجود مقدس امام حسین(ع) تجلی پیدا کرده بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با بیان اهمیت واقعه عاشورا بیان داشت: واقعه عاشورا و قیام امام حسین(ع) برای مبارزه با ظلم و احیای اسلام ناب بود و این قیام شخصیت امام حسین(ع) را به خوبی تبیین می کند.

وی در ادامه یادآور شد: امام حسین(ع) امام عدالت، شجاعت، سخاوت، عدل و عدالت بود و  با قیام عاشورا درس آزادگی، ایثار و ظلم ستیزی را به بشریت آموخت.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی امام حسین(ع) را الگویی ماندگار برای همه عصرها و دوران خواند و اظهار داشت: امام حسین(ع) در ظلم ستیزی، عدالت خواهی و بیداری اسلامی الگویی ماندگار است.

وی در ادامه ایستادگی در برابر استکبار را رسالتی خطیر دانست و بیان داشت: با الگو گرفتن از امام حسین(ع) و شهدا باید در این راه ثابت قدم باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه نهادینه سازی فرهنگ حسینی راه مقابله با توطئه های دشمنان است، اظهار داشت: محرم و صفر فرصتی برای ترویج فرهنگ عاشورایی در بین نسل جوان و نوجوان است./9459/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات