۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۵۲۹۹۰۸
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان:

شورای پژوهشی در مدارس علمیه لرستان راه اندازی شد

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان از راه اندازی شورای پژوهشی در مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: این مهم با هدف ارتقای فعالیت های پژوهشی طلاب در اولویت برنامه های پژوهشی حوزه استان قرار گرفت.
پژوهش

حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، پژوهش را پایه و اساس فعالیت های علمی، تحصیلی و تبلیغی طلاب عنوان کرد و بیان داشت: کیفی سازی فعالیت های پژوهشی در اولویت برنامه های حوزه قرار دارد.

وی اظهار داشت: در جهت کیفی سازی و هدایت فعالیت پژوهشی طلاب شورای پژوهشی در مدارس علمیه برادران استان لرستان راه اندازی شده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه در بخش آموزش پژوهش محور شدن فعالیت های آموزشی از ضروریات و نیاز اساسی حوزه است، اظهار داشت: در این راستا زمینه توجه به فعالیت پژوهشی در مدارس احیا شده است.

وی پژوهش محوری را زیربنای حوزه و تبلیغ خواند و خاطرنشان کرد: با فعالیت مدیر، معاون و اساتید پژوهش در شورای پژوهشی مدارس در جهت ارتقا و کیفیت بخشی به فعالیت های طلاب اقدام می شود.

حجت الاسلام پنام به نقش اساتید در تحقق و به ثمر نشتن فعالیت پژوهشی طلاب اشاره و عنوان کرد: با هدایت طلاب به سمت نیازهای جامعه و انجام فعالیت های پژوهشی اثرگذار و نتیجه بخش برای پاسخگویی به نیازهای جامعه می توان در شکوفایی و رشد استعداد پژوهشی طلبه ها اقدام کرد.

وی در ادامه از حضور اساتید مشاور و ارائه مشاوره پژوهشی به طلاب خبر داد و گفت: این امر نیز در جهت کیفی بخشی و تحقق فعالیت پژوهشی طلاب صورت می گیرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان بیان داشت: هدایت اندیشه و افکار پژوهشی طلاب از دیگر اهداف فعالیت مشاوران در مدارس است و در این راستا کارگاه های پژوهشی با محوریت سرفصل های مختلف پژوهشی برای طلاب برگزار می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که در سایه هدفمند سازی فعالیت های پژوهشی طلاب و رشد و تقویت این فعالیتها بتوان گام های مؤثری در جهت تحقق اهداف حوزه برداشته شود./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات