۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۵۳۰۰۶۴
امام جمعه موقت زاهدان:

دشمن از تفکر و قدرت اسلام هراسان است

امام جمعه موقت زاهدان گفت: دشمن از تفکر و قدرت اسلام هراسان بوده و به همین دلیل همواره به دنبال تضعیف آن است.
راهداری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام احمد راهداری، امام جمعه موقت زاهدان ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه گفت: اسلام قدرت دارد و امروز استکبار جهانی از این قدرت و عظمت در هراس هستند.

وی با بیان اینکه اسلام قدرت جهانی شدن را دارد ابراز داشت: تا دیروز ‌مسلمانان در ردیف سوم و‌ چهارم جهان قرار داشتند اما امروزه جهان اسلام در رده دوم قرار گرفته است.

حجت الاسلام راهداری تنها راه قدرت یافتن اسلام را وحدت میان مسلمانان عنوان کرد و افزود: اگر‌ مسلمانان جهان متحد و یک دست شوند اسلام به قدرت اول دنیا تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: دشمن از تفکر و ‌قدرت اسلام هراسان است و به همین دلیل همواره به دنبال تضعیف آن است.

امام ‌جمعه موقت زاهدان با اشاره به راهکارهای دشمن برای جلوگیری از وحدت اسلامی اظهار داشت: استکبار جهانی می‌خواهد با چپاول مخازن مسلمانان و از بین بردن سرمایه آنان، مسلمانان را محتاج خود کرده تا دست گدایی به سویشان دراز کنند.

وی با اشاره به جدایی و‌ استقلال کردستان عراق گفت: مطرح شدن این موضوع نقشه جدید آمریکا و اسراییل است بنابراین مردم مسلمان عراق آگاه و هوشیار باشند تا در زمین دشمنان دین فعالیت نکنند.

حجت الاسلام راهداری ادامه داد: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی با پرورش تروریست‌های تکفیری داعش نتوانستند عراق و خاورمیانه را تجزیه کنند به همین دلیل با طرح همه پرسی اقلیم کردستان می‌خواهند به هدف‌های شوم‌ خود برسند.

امام جمعه موقت زاهدان در ادامه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه این ارگان بهترین پشتیبان برای مردم است خاطرنشان کرد: داشتن امنیت پایدار مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی این عزیزان است که در ایام ‌مختلف و تعطیلات، این نیروها آسایش خود را برای حفظ امنیت در جامعه فدا می‌کنند.

وی افزود: مردم باید به این نیرو افتخار کنند و‌ در برقراری امنیت، نیروی انتظامی را یاری کنند.

حجت الاسلام راهداری در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی بازوی‌ توانمند نظام است تصریح کرد: این ارگان امنیتی باید از اقتدار حرفه‌ای، برخورد اخلاقی، چالاکی و مهارت در فعالیت‌های خود برخوردار باشد./831/پ۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات