۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۵۳۱۹۷۸
استاد حوزه علمیه همدان:

ترامپ ضعف کشور آمریکا را آشکار کرد

حجت الاسلام عبدالملکی گفت: آمریکا سپاه را که مظهر اقتدار جمهوری اسلامی بوده و در خط مقدم جبهه مبازه با تروریست قرار داشته را یک گروه تروریستی می خواند در صورتی که آن ها با ارسال سلاح با بودجه های کلان در منطقه خاورمیانه حامی اصلی تروریست در این منطقه هستند.
جعل نام خلیج فارس از سوی آمریکا

حجت الاسلام عباس عبدالملکی استاد حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا ابراز داشت: با قوت گرفتن جبهه مقاومت در منطقه آمریکا با این دست از گفتارها عجز و ناتوانی خود را ابراز می کند.

وی افزود: آمریکا منافع اقتصادی و سیاسی خود را در جنگ افروزی در کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس می داند چرا که با ایجاد تفرقه و جنگ می تواند قرارداد های تسلیحاتی بزرگی را با کشور های این منطقه برقرار کند.

استاد حوزه علمیه همدان اظهار داشت: طرح ایران که بر اساس نوع دوستی و همگرایی کشورهای منطقه بوده مورد قبول جهانیان است و از این رو آمریکا به عنوان یک کشور سلطه طلب و منفعت گرا با گفتار و رفتار های خود در صدد سنگ اندازی نسبت به این مساله است.

وی ادامه داد: نقش سپاه به عنوان یک حامی برای مظلومان و یک نیروی مبارز علیه دشمنان اسلام و وهابیت سبب شده تا محاسبات کشور های سلطه از جمله آمریکا که در پی ایجاد خاورمیانه جدید بوده را برهم زده و آن ها هم مرتب سپاه را مورد هجمه قرار می دهند.

حجت الاسلام عبدالملکی تصریح کرد: آمریکا سپاه را که مظهر اقتدار جمهوری اسلامی بوده و در خط مقدم جبهه مبازه با تروریت قرار داشته را یک گروه تروریستی می خواند در صورتی که آن ها با ارسال سلاح با بود جه های کلان در منطقه خاورمیانه حامی اصلی تروریست در این منطقه است.

وی افزود: شرکای آمریکا در منطقه هزینه های هنگفتی صرف خرید تسلیحات نظامی از این کشور کرده و مشغول جنگ افروزی در منطقه بوده را هیچ گاه تروریست نخوانده و در صورتی هم که نهادهای بین المللی آن هارا تروریست و جانی جنگی می خوانند با این وجود از آن ها دفاع کرده و همیشه حامی آن ها بوده است.

استاد حوزه علمیه همدان بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران هم به عنوان یک کشور مستقل و تاثیر گذار در منطقه با در دست داشتن ظرفیت های دفاعی و مشروع خود هیچ گاه اجازه گستاخی و دست اندازی کشورهای سلطه از جمله آمریکا را نخواهد داد.

وی در پایان افزود: حقانیت سیاست های جمهوری اسلامی ایران در منطقه سبب شده تا مورد تحسین کشورهای حامی صلح شود چرا که همه برنامه های ما بر اساس صلح و امنیت پایه ریزی می شود از این رو هیچ گاه در حقانیت آن ها شک نکرده و همواره و در هر شرایطی بر صلابت این آرمان ها استوار خواهد بود./۹۷۹/ت302/ب1

ارسال نظرات