۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۵۳۲۷۷۸
امام جمعه کرج:

خلیج فارس همیشه فارس بوده و تا ابد خواهد ماند

امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه خلیج فارس همیشه فارس بوده و خواهد ماند، گفت: آمریکایی ها خود به خوبی می دانند نباید خلیج‌فارس را عربی بخوانند؛ خلیج فارس همواره متعلق به کشور ما بوده و تا ابد خلیج‌فارس باقی می ماند.
حسینی همدانی امام جمعه کرج

به  گزارش خبرنگار  خبرگزاری  رسا  در  استان  البرز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی حسینی‌ همدانی امام جمعه کرج در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج بیان کرد: امروز آمریکایی ها و دشمنان هدفشان این است در خاورمیانه تخم فتنه بکارند و سبب ناآرامی در منطقه شوند.

آمریکایی ها هرگز نمی توانند بر جبهه مقاومت پیروز شوند

امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه خلیج فارس همیشه فارس بوده و خواهد ماند، تصریح کرد: آمریکایی ها خود به خوبی می دانند نباید خلیج‌فارس را عربی بخواند؛ خلیج فارس همواره متعلق برای کشور ما بوده و تا ابد خلیج‌فارس باقی می ماند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌ همدانی بیان کرد:امروز شاهدیم آمریکایی ها ملت بزرگ ایران اسلامی را تروریست می خوانند و کاملا مشهود است آنان با موضوعات هسته ای و برام مشکل ندارند و کینه آن ها بلکه از لغو نظام سلطه و استعمار در ایران اسلامی است.

امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه آمریکایی ها هرگز نمی توانند بر نظام جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت پیروز شوند، ابراز داشت: امروز آمریکا نگران پایداری انقلاب اسلامی است و از وجود اسلام در کشور ایران کینه دارد.

حجت  الاسلام والمسلمین حسینی‌ همدانی در ادامه با اشاره به ادعای اخیر وزیر امور خارجه آمریکا، گفت: وزیر امور خارجه آمریکا ادعا کرده است که به دنبال تغییر نظام در ایران اسلامی است و آن ها در این فکر هستند که با حمایت عده ای می توانند به هدف خود برسند و  آن ها اقتدار ملت ایران را هنوز درک نکرده‌اند.

امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه اجازه سوء استفاده اروپا از طریق برجام را نخواهیم داد، بیان داشت: دولت ایران اسلامی هرگز در دام اروپا نمی افتد و اجازه نخواهد داد تا که اشتباهات گذشته دهه ۸۰ در امر مذاکره با اروپا تکرار شود.

حجت  الاسلام والمسلمین حسینی‌ همدانی افزود: بدخواهان قصد دارند در چارچوب برجام، تحریم‌های جدید و سخت‌تری بر ایران اسلامی تحمیل کنند تا دوباره ایران را به‌پای مذاکره بکشانند.

کوتاهی در اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی آسیب زا است

امام جمعه کرج در ادامه با تاکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور، گفت: کوتاهی در اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی آسیب زا است و تقویت اقتصاد در کشور باید در راس امور کار مردم و مسؤولان قرار گیرد.

حجت  الاسلام والمسلمین حسینی‌ همدانی با ایان اینکه باید با کار و تلاش در مسیر عملیاتی کردن اهداف اقتصاد مقاومتی گام برداشته شود، اظهار داشت: اقتصاد مقاومت سبب عزت، اقتدار و امنیت ملی، رونق تولید می شود و این مهم با مدیریت قوی به سرانجام می رسد.

امام جمعه کرج توجه نکردن به رجزخوانی های استکبار، تقویت اقتدار، کار و تلاش را را راهکار اقتدار ملی و تولید قوی دانست و خاطرنشان کرد: واردات بی‌رویه در کشور برخلاف سخنان مقام معظم رهبری است و‌ باید با ورود اینگونه واردات جلوگیری کرد.

وی با اشاره به نقش مهم و تاثیر گذار ملت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تحقق اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: ورود فعالانه ملت ایران اسلامی سبب تحقق اقتصاد مقاومتی می شود و این حضور به خوبی می تواند نجات دهنده اقتصاد کشور باشد.

اهداف همه پرسی در کردستان شکست خورد

حجت  الاسلام والمسلمین حسینی‌ همدانی در ادامه با اشاره با اقلیم کردستان، ابراز داشت: امروز خیالات باطل دشمن را همچون گذشته به هم زدیم و سرانجام اهداف همه پرسی در کردستان با شکست مواجه شد.

امام جمعه کرج ایران اسلامی اجازه نداد حیاط‌ خلوت رژیم صهیونیستی در کنار کشور جمهوری اسلامی ایران برقرار شود و توانستیم خیالات باطل و نقشه های شوم دشمنان را همچون گذشته خنثی کنیم.

شایان ذکر است، اسارت حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع)، سالروز اقدام امام خمینی(ره) بر علیه قانون کاپیتولاسیون و روز ملی استاندارد از دیگر مواردی بود که در خطبه های نمازجمعه کرج به آن ها پرداخته شد.

به گزارش رسا، نماز سیاسی عبادی جمعه در 900 شهر کشور برگزار می شود./842/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات