۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۵۳۳۱۴۱
در نشست خبری؛

فعالیت های مرکز صداوسیمای خوزستان در ایام اربعین حسینی تشریح شد

رییس کمیته اطلاع رسانی و مستندسازی ستاد اربعین استان خوزستان با تشریح فعالیت های مرکز صداوسیمای خوزستان در ایام اربعین حسینی از آمادگی کامل این مرکز برای پوشش رسانه ای این رخداد بزرگ و معنوی خبر داد.
مسلم رحیمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست هماهنگی پوشش رسانه ای اربعین حسینی امروز یکشنبه 30 مهرماه در مرکز صداوسیمای خوزستان در اهواز برگزار شد.

مسلم رحيمي، مدیر كل مرکز خوزستان ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) و فرارسیدن ایام پیش روی اربعین حسینی، اظهار داشت: مرکز خوزستان آمادگي كامل برای پوشش حماسه بزرگ اربعین حسینی در مسير طريق الحسين ومرز چذابه را دارد.

این مقام مسؤول با اعلام آمادگی رسانه استانی برای انعکاس حماسه عظیم اربعین حسینی، ابراز داشت: در قالب عملیات رسانه ای که از دوم آبانماه آغاز می شود شور حضور زوار اباعبدالله الحسین در استان خوزستان، مسير طريق الحسين تا مرز بین المللی چذابه از شبکه های ملی و بین المللی منعکس خواهد شد.

رییس کمیته اطلاع رسانی و مستندسازی ستاد اربعین استان خوزستان به ویژه برنامه صدا، سیما، خبر و فضای مجازی اشاره کرد و افزود: ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری و بین المللی، حضور کاروان هنرمندان مطرح کشوری و اصحاب رسانه، حضور بازیگران ملی و چهره‌های شاخص در برنامه های سیمای مرکز خوزستان در مرز بین المللی چذابه و مسير طريق الحسين از برنامه های صداوسیمای مرکز خوزستان است.

رحیمی از راه اندازی دو استودیوی تلويزيوني و رادیويي در مرز چذابه خبر داد و گفت: با ایجاد زیر ساخت های فنی و راه اندازی استودیوی تلويزيوني و رادیويي در مرز چذابه آماده انعکاس و پوشش رسانه ای اربعین حسینی در شبکه‌های سراسری تلويزيون ،رادیو و رادیو اربعین هستیم.

وی در ادامه به اقدامات معاونت خبر صداوسیمای استان اشاره کرد و افزود: پخش گزارش های خبری از حضور میلیونی مردم و بازدید مسؤولان ارشد کشوری و استانی در شهرستان دشت آزادگان و مرز بين المللي چذابه از اقدامات معاونت خبر صداوسیمای مرکز خوزستان است.

رحیمی در پایان درباره اقدامات معاونت فني مركز صداوسیمای خوزستان، تصریح کرد: دست اندركاران معاونت فني مركز با راه اندازي فرستندهای 200 وات راديويي در ايستگاه شهيد رهبر اهواز، شهید چمران بستان و ایستگاه رادیویی دزفول امكان دريافت ٢٤ ساعته راديو اربعين راازطريق باند  FM به ترتیب رديفهای  95/5، 95 و 102/2 مگاهرتز مهيا كردند./9453/پ203/ب1

ارسال نظرات