۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۵۳۴۱۶۳
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

مبارزه با ظلم و استکبار محوری ترین شعار انقلاب اسلامی است

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مبارزه با ظلم و استکبار یکی از محوری ترین شعارهای انقلاب اسلامی است، گفت: با گذشت حدود ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی، این شعار همچنان جزء اصول محوری و تعیین کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمود باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در جلسه هماهنگی مراسم 13 آبان، از این روز مهم مهم به عنوان نماد استکبار ستیزی ملت ایران یاد کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچم دار فرهنگ استکبار ستیزی در جهان است.

وی با بیان این که مبارزه با ظلم و استکبار یکی از محوری ترین شعارهای انقلاب اسلامی بوده است، افزود: با گذشت حدود 40 سال از عمر انقلاب اسلامی، اما این شعار همچنان جزء اصول محوری و تعیین کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه نکا با تأکید براین که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز مقتدرانه در برابر هر ظلم و استکباری ایستاده است، خاطرنشان کرد: این ملت هیچ گاه در برابر زورگویان عالم سر تعظیم فرود نیاورده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ایران هیچ گاه هیچ گاه در برابر ظلم سکوت نکرده اند، تصریح کرد: این ملت عزتمندانه در برابر نظام سلطه ایستاده و این ایستادگی را بزرگترین افتخار برای خود می داند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که زورگویی و زیاده خواهی های دشمنان نمی تواند مانع از رسیدن ملت بزرگ ایران به اهداف بلند خود شود، خاطرنشان کرد: این ملت بزرگ و همیشه در صحنه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز مقتدرانه در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان ایستادگی کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران به روحیه استکبار ستیزی امام خمینی(ره) در دوران عمر با برکت ایشان اشاره کرد و با بیان این که بنیانگذار کبیر انقلاب همواره پرچم مبارزه با ظلم و استکبار را بر افراشته نگاه داشتند، بیان داشت: امروز نیز مقام معظم رهبری ادامه دهنده همان راه ارزشمند هستند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز گفتمان استکبار ستیزی در بسیاری از کشورهای جهان نهادینه شده است، تصریح کرد: یکی از دلایل دشمنی نظام سلطه با ملت ایران نیز این است که این ملت در استکبار ستیزی به الگویی برای دیگر کشورهای جهان تبدیل شده اند.

امام جمعه نکا با بیان این که امام خمینی(ره) مبارزه با آمریکا و اسرائیل را افتخار ملت ایران اسلامی یاد می کردند، تصریح کرد: تا دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی با مردم شریف ما ادامه داشته باشد، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نیز بزرگ‌ترین افتخار خواهد بود.

مسؤول حوزه علمیه نکا با اشاره به این که حضور پرشور مردم در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه را نشان دهنده پویا بودن اندیشه ضد استکباری امام خمینی(ره) در همه دوران‌ها و در همه سطوح دانست و خاطرنشان کرد: امروز همه ما وظیفه داریم با تحقق فرامین رهبری در این خصوص همان پرچم استکبار ستیزی را در جهان برافراشته نگه داریم.

حجت الاسلام لائینی 13 آبان را یاد آور همه رنج ها و زحمت های ملت ایران برای دستیابی به آزادی و استقلال دانست و گفت: وقایع 13 آبان چراغ راهنمای نسل های آینده برای ادامه دادن به مبارزه برای رسیدن به پیروزی نهایی حق بر باطل است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که سیزدهم آبان ماه ثابت کرد که ملت ایران هیچ گاه اهل سازش با استکبار نیستند، تصریح کرد: این ملت تا زمانی که خونی در رگ دارند در برابر ظلم آشکار نظام استکبار خواهد ایستاد و از اسلام و انقلاب دفاع و حراست خواهند کرد.

امام جمعه نکا با اشاره به این که پیروزی انقلاب اسلامی خط بطلانی بر سال ها سلطه آمریکایی ها بر ملت ایران کشید، خاطرنشان کرد: عصبانیت آمریکایی ها امروز از نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که انقلاب اسلامی دستان شیطانی آنها را از دخالت در امور کشورمان به کلی قطع کرده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها که زمانی در همه امور کشورمان اظهار نظر و دخالت مستقیم می کردند امروز هیچ نقشی در امور کشورمان ندارند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی بساط فتنه گری و سوء استفاده آنها در کشورمان را برچید و دستان آنها از منابع ملت ایران را قطع کرد.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که آمریکایی ها که سال ها شعار انزوای جمهوری اسلامی در جهان را سر می دادند و برای تحقق آن نقشه می کشیدند امروز خود به یک کشور منزوی در جهان تبدیل شده اند، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها باید از دست دخالت در امور کشورها بردارند و بگذارند خود ملت ها برای کشورشان تصمیم بگیرند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که دوره کدخدا منشی و برده داری به پایان رسیده است، بیان داشت: اما آمریکایی ها گویا همچنان تمایل دارند بر جهان و ملت های مستقل دنیا حکومت کنند که سخت در اشتباه هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران اجازه کوچکترین دخالت در امور کشور را به آمریکایی ها نخواهند داد، خاطرنشان کرد: این ملت هوشیار و با بصیرت مقتدرانه در برابر توطئه افکنان ایستاده و از عزت و عظمت انقلاب اسلامی دفاع و حراست خواهد کرد.

مسؤول حوزه علمیه نکا با بیان این که شعار «مرگ بر آمریکا» ملت ایران نشان دهنده عمق نفرت ملت ایران از سیاست ها و رفتارهای خباثت آلود آمریکایی ها در حدود 40 سال اخیر است، تصریح کرد: این شعار ملی امروز به شعار بسیاری از ملت های آزادیخواه جهان تبدیل شده است./۱۳۱۷/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات