۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۳۶۶۴۰
امام‌جمعه نجف اشرف:

حضور جمعیت میلیونی در کربلا به‌واسطه خون شهدای مقاومت است

امام‌جمعه نجف اشرف در دیدار اعضای دبیرخانه همایش طریق الحسین(ع) گفت: امروز حضور این جمعیت میلیونی در کربلا حقیقتاً مدیون خون شهدا و مجاهدت‌های ملت ایران،عراق و دیگر ملت‌های محور مقاومت است.
امام جمعه نجف اشرف

به گزارش خبرگزاری رسا، اعضای دبیرخانه و برخی اساتید شرکت‌کننده در سومین همایش بین‌المللی طریق الحسین(ع) که به همت پژوهشکده مهدویت و آینده‌شناسی مسجد مقدس جمکران و دانشگاه امام صادق(ع) در دانشگاه کوفه در حال برگزاری است، با آیت‌الله قپانچی امام‌جمعه نجف اشرف دیدار و گفت‌وگو کردند.
آیت‌الله قپانچی در این دیدار با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین در زمان صدام لعين ممنوع بود، اظهار کرد: اما امروز حضور چندمیلیونی زائران حسینی از اقصی نقاط جهان در کربلای معلی، حقیقتاً مدیون خون شهدا و مجاهدت‌های ملت ایران، عراق و دیگر ملت‌های محور مقاومت است.
وی در این دیدار که تعدادی از اساتید دانشگاه تهران و جامعة الزهرا(س) نيز حضور داشتند افزود: حرکت اربعین می‌تواند یکی از مقدمات ظهور حضرت حجت (ع) باشد.

در این دیدار پرچم مسجد مقدس جمکران از سوی تولیت این مکان مقدس توسط دکتر سید مجید امامی مشاور تولیت و دبیر اجرایی همایش طریق الحسین(ع) به امام جمعه نجف اشرف اهدا شد./۸۴۰/د۱۰۳/ی

ارسال نظرات