۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۵۳۷۲۰۹
معاون آماد و پشتیبانی ناجا:

امنیت مراسم اربعین در سطح بالایی قرار دارد

معاون آماد و پشتیبانی ناجا در بازدید از مرز چذابه، از امنیت مطلوب اربعین حسینی خبر داد و گفت: امنیت مراسم اربعین در سطح بالایی قرار دارد .
سردار محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار سرتیپ دوم رحمت الله محمدی امروز 18 آبان مصادف با اربعین حسینی، از نحوه فعالیت های نیروی های امنیتی، انتظامی و مرزبانی بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید، معاون آماد و پشتیبانی ناجا در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: با توجه به تلاش های نیروهای انتظامی و نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و همه عزیزانی که در مسائل امنیتی پای کار بودند، بهترین امنیت را در داخل مرزهای کشورمان مشاهده می کنیم.

این مقام مسؤول در ادامه ابراز داشت: در داخل کشورمان نیز امروز که اربعین حسینی هست، با هیچ گونه مشکل انتظامی، امنیتی و ترافیکی مواجه نشده ایم و همه امور امنیتی به طور مطلوب پیش می رود.

سردار محمدی تصریح کرد: همه نیروهای انتظامی، یگان ویژه، پلیس اطلاعات و نیز پلیس آگاهی ناجا در آمادگی کامل هستند و زوار و عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) هیچ گونه دغدغه امنیتی نداشته باشند.

وی در پایان بیان داشت: همه تلاش و دغدغه خدمتگزاران امنیت جمهوری اسلامی این است که زوار اباعبدالله الحسین(ع) در مسیر برگشت نیز مانند مسیر رفت با مشکلی مواجه نشوند./9453/پ۲۰۴/ب۲

 

 

 

ارسال نظرات