۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۵۳۸۵۰۹
آیت الله علما:

اسکان زلزله زدگان هرچه سریعتر سامان دهی شود

آیت الله علما گفت: کمک رسانی به زلزله زدگان با توجه به در پیش بودن زمستان و سرمای هوا باید تداوم یافته و اسکان حادثه دیدگان هرچه سریعتر سامان دهی شود.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه عصر امروز با نمایندگان حضرت آیت الله سیستانی و حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی رییس دفتر وی دیدار کرد.

این دیدار در خصوص کمک رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه صورت گرفت و همگی به تبادل نظر درخصوص بهبود وضعیت حادثه دیدگان و کمک رسانی هرچه بهتر به حادثه دیدگان پرداختند.

آیت الله علما در این دیدار ضمن تقدیر از ابراز همدردی و کمک به حادثه دیدگان ابراز داشت: غم از دست دادن عزیزان و مال و اموال دردی بزرگ بر دل مردم زلزله زده گذاشته است و ابراز همدردی و همدلی با بازماندگان قدری از آلام و دردهای آنها می کاهد.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: کمک رسانی به زلزله زدگان با توجه به در پیش بودن زمستان و سرمای هوا باید تداوم یافته و اسکان حادثه دیدگان هرچه سریعتر سامان دهی شود.

گفتنی است زلزله 7.3 ریشتری کرمانشاه موجب کشته شدن بیش از 430 نفر شد و خانواده های بسیاری در این حادثه سرپناه خویش را از دست دادند./۸۵۷۱/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات