۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۵۳۹۴۸۳
آیت الله تسخیری:

اجلاس جهانی محبان اهل بیت به دنبال مبارزه با افکار داعش و وهابیت است

رییس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در مورد اهداف اجلاس محبان اهل بیت(ع) و مسأله تكفیری هاٰ گفت: این اجلاس سعی دارد در مسیر مبارزه با افکار داعش و وهابیت گام بردارد تا از این رو اسلام واقعی معنا پیدا كند.
آیت الله تسخیری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمدعلی تسخیری، رییس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در حاشیه برگزاری اجلاس جهانی محبان اهل بیت(ع) و مسأله تکفیری ها در جمع خبرنگاران، گفت: محبت اهل بیت(ع) نزد همه مسلمانان است و این موضوع قطعا ثابت شده است و همه مسلمانان نیز بر روی این امر تأكید دارند.

وی ادامه داد: هدف این اجلاس این است كه بتواند این محبت را عملیاتی کند، ما هم باید بدانیم كه این امر سبب می شود انسان ها همواره در مسیر اهل بیت(ع) قرار گیرند.

رییس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تأكید كرد: یكی از شاخصه هایی كه با آن می توان در مسیر اهل بیت(ع) قرار گرفت این است كه همه ما باید ضدتکفیری و ضدوهابیت باشیم، هر گاه بتوانیم خود را در این مسیر قرار بدهیم قطعا موفق و پیروز خواهیم بود.

آیت الله تسخیری اظهار كرد: این اجلاس سعی دارد در مسیر مبارزه با افکار داعش و وهابیت گام بردارد تا از این رو اسلام واقعی معنا پیدا كند./٨١٦/۲۰۲/ح

ارسال نظرات