۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۵۴۳۵۸۰
مدیر مدرسه علمیه امام صادق بجنورد:

اقدام احمقانه ترامپ بار دیگر فلسطین را در سطح جهان مطرح کرد

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد گفت: دنیای استعمار ۱۰ سال تلاش خود را به کار گرفته بود تا فلسطین از دنیای اسلام مسلمین پاک شود؛ اما با حرکت احمقانه‌ای که رییس‌جمهور آمریکا انجام داد فلسطین دوباره مطرح شد.
حجت الاسلام ایزدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی‌اصغر ایزدی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد، امروز در یادواره شهدای این مدرسه علمیه، با اشاره به وقایع ماه ربیع‌الاول امسال، اظهار کرد: در این ماه خداوند لطف‌های ویژه‌ای به کشور ما کرد.

وی افزود: خدا در این ماه نابودی گروه تکفیری داعش را به امت اسلام ارزانی داشت و بعد از آن هم جریان فتنه کردستان عراق که دنیای غرب برای جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی کرده بود خنثی شد.

حجت‌الاسلام ایزدی خاطرنشان کرد: دنیای استعمار 10 سال تلاش خود را به کار گرفته بود تا فلسطین از دنیای اسلام و مسلمین پاک شود؛ اما با حرکت احمقانه‌ای که رییس‌جمهور آمریکا انجام داد فلسطین دوباره مطرح شد.

وی اضافه کرد: خدا را شاکر هستیم که به ما نعمت جمهوری اسلامی ایران را ارزانی داشت و اینکه در این نظام مقدس اسلامی خدمت می‌کنیم و هر سال دور هم جمع می‌شویم و یاد شهدا را گرامی می‌داریم بسیار ارزشمند است.

حجت‌الاسلام ایزدی خاطرنشان کرد: شهدا کسانی بودند که جز خدا کسی در نظرشان نبود؛ ازاین‌رو باید برای ما در زندگی الگو باشند و ما هم سعی کنیم مانند آنها باشیم، باقیات‌الصالحاتی برای خود به جا بگذاریم و با دست خالی از این دنیا سفر نکنیم.

وی با بیان اینکه یاد شهدا کردن وظیفه همه ما است، اظهار کرد: این انقلاب متعلق به شهدا و جانبازان بوده و هر چه داریم از شهدا است.

حجت‌الاسلام ایزدی ادامه داد: کشور ما قدرت بزرگی در منطقه بوده و امروز رهبر ما همان راه امام را می‌پیماید که این‌ها همه از برکات فداکاری و جان‌فشانی رزمندگان و شهدا است.

وی خاطرنشان کرد: اگر دنیا را بگردیم کشوری نمی‌یابیم که مانند کشور ما فردی عالم و عادل حکومت آن را به دست داشته باشند، نزدیک به 40 سال است که دشمنان نگذاشتند این کشور بدون مبارزه حتی یک روز را سپری کند، همیشه در حال مبارزه بوده‌ایم و همیشه مجهزترین و خون‌ریزترین دشمنان در مقابل ما ایستادند./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات