۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۵۴۴۳۸۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مسؤولان بی‌تفاوت و متکی به بیگانه، مایه دردسر مردم شده‌اند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مسؤولان باید از نزدیک برای مشاهده پتانسیل‎های منطقه مرزی درح اقدام کنند، گفت: مسؤولان بی‌تفاوت و با نگاه به بیگانگان مایه دردسر مردم شده‌اند.
عبادی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان حنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار ائمه جمعه، مسؤولان و جمعی از مردم بخش‌ها لانو و درح اظهار داشت: مردم درح مردمی با ایمان، با استعداد، پرتلاش، ولایت‌مدار و انقلابی هستند.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان این خطه نیز از نظر تلاش و پویایی این سنخیت را با مردم دارند، تصریح کرد: نمایندگان این مردم و مسؤولان این خطه مجموعه‌ای کارا و توانمند هستند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی به توانمندی‌ها و پتانسیل‌های منطقه مرزی درح اشاره کرد و افزود: باید پیشنهاداتی که در راستای توسعه این منطقه با تکیه بر توانمندی‌های آن شده در قالب جدولی حفظ و در هر زمان و مکانی برای مسؤولان بیان شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی با تکیه و حفظ این پتانسیل‌ها تحقق می‌یابد، اضافه کرد: باید مسؤولان اجرایی از نزدیک به این منطقه رفته و این پتانسیل‌ها را مشاهده کنند.

وی ادامه داد: باید از هر موقعیت و فرصتی برای بیان استعدادهای موجود در این منطقه استفاده و از هر فرصتی برای پیگیری این آرمان‌ها بهره ببریم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه انقلاب ما اسلام ما بوده نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر که ماهیت اصلیش ماهیت فرهنگی است، یادآور شد: هر آنچه که به طور مستقیم و غیرمستقیم بر فرهنگ تأثیرگذاری متقابل دارد جزو مسائل روز ما محسوب می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: هر سال اقتصاد مقاومتی با یک پسوند از سوی مقام معظم رهبری بیان می‌شود که شاید مسؤولان غیرتی برای تحقق آن پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان با عده‌ای از افراد تبهکار داخلی شرایطی را ایجاد کرده‌اند تا از طریق رخنه اقتصادی برای ضربه زدن به کشور ورود یابند، تصریح کرد: امروز دشمن همه تلاش خود را می‌کند تا از کانال اقتصادی به کشورمان ضربه بزند که در این راستا بیشترین آسیب را به فکر، اندیشه و فرهنگ می‌زند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اضافه کرد: شرایط اقتصادی به حد مطلوب زمینه آزادی تفکر را مهیا می‌سازد و اقتصاد امری بوده که قوام و ایستادگی جامعه به آن متکی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه مراد از اقتصاد مقاومتی که امروز در دنیا حرف نخست را می‌زند اتکای جامعه به خودش است، افزود: این نظر که چشم امید به دشمنان برای درست کردن جامعه داشته باشیم نادرست بوده که هرگز محقق نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مردم ایران بهترین مردم بوده اما اقلیت سیاسی بیگانه جامعه را فلج  و از نظر فرهنگی نیز جامعه را آلوده می‌کنند، اضافه کرد: مسؤولان بی‌تفاوت و با نگاه به بیگانگان مایه دردسر مردم شده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: امروز وظیفه همه این است با هدف اصلی که شامل رشد فرهنگی، فکری و معنوی بوده و با این حال مسأله اقتصاد حرف نخست را می‌زند و با وجود مستعد بودن ایران برای جوابگویی به همه نیازهایش تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی یادآور شد: چگونه برخی از مسؤولان این سخن را می‌گویند که برای ایجاد اشتغال و تأمین نیازهای مردم پول در کشور وجود ندارد در حالی که عده‌ای با سرمایه‌ها مردم اختلاس کرده و حقوق‌های نجومی می‌گیرند.

وی ادامه داد: این مشکلات در جامعه وجود دارد ولی ماندگار نیست و مردم به خوبی آن را درک می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه هر روز فتنه بوده و خواهد بود، افزود: مردم ایران بیدار و بصیر هستند و آنهایی که طرح و برنامه فتنه دارند باید بدانند مردم آن را درک کرده و دوباره حماسه 9 دی را ایجاد می‌کنند. 

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه اگر ریزش‌هایی در انقلاب به وجود آمده که باید به وجود می‌آمد تا اخلاص افراد مشخص می‌شد در قبال آن رویش‌های خوبی و زیبایی نیز ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: رویش‌ها انقلاب که در دوران فتنه به وجود آمده و آن را درک کرده‌اند بسیار قوی هستند./۸۸۰/د103/ب1

ارسال نظرات