۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۵۴۴۸۶۰
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی:

کشف بیش از ۲ هزار سند از جلسات فتنه گران

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه فتنه ۸۸ آخرین فتنه در انقلاب اسلامی نبود، گفت: از ۹ ماه قبل از فتنه تاکنون بیش از ۲ هزار سند از جلسات فتنه گران کشف شده است.
سید حسین نقوی حسینی سید حسین نقوی حسینی نقوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید حسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دوشنبه  شب در مراسم گرامیداشت روز بصیرت که در مسجد المهدی(عج) فرون‌آباد پاکدشت برگزار شد، با بیان اینکه فتنه خط قرمز نظام و انقلاب است، گفت: ملت فهیم ایران به ذات منفی همه سران فتنه و حامیان آنها به خوب پی بردند و با حماسه بزرگ 9 دی فتنه دشمنان را سرکوب کردند.

وی با بیان اینکه خیانت فتنه گران از ذهن ملت پاک نخواهد شد، افزود: سران فتنه با سکوتشان نشان دادند توبه پذبر نیستند و اهداف استکباری را بر خواسته های مردم ترجیح می دهند.

رییس مجمع نمایندگان شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه انتخابات دلیل فتنه 88 نبود، ابراز کرد: این فتنه با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی برنامه ریزی شده بود به طوری که 8 ماه قبل از انتخابات، برخی از شبکه های معاند برای مدیریت فتنه راه اندازی شد.

وی با اشاره به تلاش برخی جریانات داخلی وابسته به فتنه در راستای اتهام زدایی از سران فتنه، تصریح کرد: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی این فتنه خطر بزرگی برای نظام بود که با  لطف خدا و بصیرت مردم  تبدیل به فرصت و تقویت انقلاب اسلامی شد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه فتنه 88 آخرین فتنه در این نظام نبود، ادامه داد: دشمن در حال فعالیت است و از 9 ماه قبل از فتنه تاکنون بیش از 2 هزار سند از جلسات آنها کشف شده است.

وی حرکت قطار انقلاب اسلامی را پرشتاب و طوفان‌گونه توصیف کرد و افزود: هرچند عده ای در مسیر این قطار سنگ اندازی می کنند اما این نیاید سبب توقف قطار شود، باید بیدار و هوشیار بود و خدمتگزار همه مردم که پای ثابت نظام و انقلاب باشیم.

نقوی حسینی با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب، شهدای ترور و امام راحل که عزت مردم ایران مدیون ایشان است، به سخن رییس سابق سازمان سیا اشاره کرد و گفت: برنده واقعی و پیروز میدان حوادث سال 88 رهبر ایران بود.

وی خاطرنشان کرد: کربلا ثابت کرد باید همیشه همراه رهبری بود چرا که هرکس رهبرش را نشناسد زیر سم‌ اسبان دشمن بیدار خواهد شد، در کربلا جریانی جاوید ماند که رهبر داشت.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشادت های شهدا، مطرح کرد: در ایران برای صندلی من نماینده و دیگر رؤسا 70 شهید خون داده اند که لازم است همه مسؤولان قدر این فرصت را بدانند.

هدف داعش نفوذ به جمهوری اسلامی ایران بود

وی با یادآوری سبک زندگی شهدای دفاع مقدس و مظلومیت شهدای مدافع حرم، تأکید داشت: مسؤولان باید شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهند، اگر درست زندگی کنیم عظمت جمهوری اسلامی ایران را  در نگاه شهدا می‌توانیم ببینیم.

سخنگوی کمیسیون منیت ملی با تشریح دلایل ایستادگی رزمندگان و شهدای مدافع حرم در مقابل دشمنان در سوریه، عنوان کرد: آنها برای امنیت ما از هیچ کوششی دریغ نکردند تا ما امروز در کوچه و خیابان‌های ایران درگیر مبارزه با دشمن نباشیم و لطمه‌ای به امنیت ایران اسلامی نرسد.

وی با اشاره به سخنرانی‌های سران داعش، مطرح کرد: اهم اهداف آنها نفوذ به ایران بود، آنها امروز شدیداً از ملت ما و حاج قاسم سلیمانی خشمگین هستند چرا که ایران بود که در برابر وحشی گری های آنان ایستاد.

نقوی حسینی گفت: چطور شده است که کشورهایی که به خون ما تشنه هستند بیش از 170 شبکه فارسی زبان را برای مردم ایران به رایگان راه انداخته اند، آیا غیر از این است که آنها فرهنگ من و شما را نشانه گرفته اند؟/804/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات