۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۵۴۴۸۸۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

بصیرت و توجه به رهنمودهای رهبری رمز غلبه بر دشمن است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید به هشدارهای رهبر معظم انقلاب اهمیت داده شود، گفت: با بصیرت می توان دشمن را شکست داد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت 9 دی استان اظهار داشت: چند روز باقی مانده تا 9 دی ماه فرصت مناسبی برای تبیین فتنه ۸۸ است.

وی با بیان اینکه دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با مکر و حیله به دنبال ایجاد فتنه بوده است، گفت: اینکه دشمن می گوید تمام گزینه ها روی میز است درست است و آنها همیشه به دنبال فتنه گری هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بصیرت مهم ترین ابزار در مبارزه با دشمن است، افزود: آن ها که دارای بصیرت قوی هستند دشمن را در هر قیافه ای می شناسند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: اگر بصیرت وجود نداشته باشد نمی توان دشمن را از دوست تشخیص داد و این یک مصیبت است و در این مصیبت خودزنی می کنیم.

وی ادامه داد: به علت بی بصیرتی ها در جامعه با همدیگر درگیر می شویم و فرماندهی این درگیری ها را هم دشمن از آن طرف آب ها انجام می دهد و سبب فتنه بزرگ در نظام می شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آمار و ارقام دروغ در مردم ایجاد هراس می کند، خاطرنشان کرد: فتنه به نفع هیچکس نیست و دشمن با برنامه تلاش در برپایی فتنه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه بسیاری از تحریم های امروز لوازم فتنه 88 است، اظهار کرد: آن ها که در فتنه 88 نقش داشتند همواره طلبکار هستند و طمع می کنند.

وی با بیان اینکه استحکام انقلاب اسلامی دشمن را نابود می کند اما این فتنه ها سبب سستی می شود، افزود: بسیاری از افراد نیز وقتی که در خیابان ها اموال و بیت المال را آتش زدند و مردم را کشتند و اهانت کردند دوست را از دشمن تشخیص ندادند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: برخی می گویند به اشتباه وارد میدان فتنه شدند اما چرا وقتی که به مقدسات اسلام و امام حسین(ع) توهین شد و چهره دشمن در این زمان روشن شد به فتنه ادامه دادید؟

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: ائمه معصومین و پیامبران هشدارهای بسیاری دادند اما کسی به هشدارها توجه نکرد و به فرعون ها پیوستند.

وی عنوان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری تنها در سخنرانی نیست بلکه این فرمایشات آژیر و هشدار است که سرنوشت نسل آینده و دنیا در این فرمایشات گهربار رهبر معظم انقلاب رقم می خورد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: اگر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ذهن ما وجود داشته باشد به هیچ عنوان آسیبی به ما وارد نمی شود و دشمن بر ما مسلط نخواهد شد.

وی با بیان اینکه به آژیرها و هشدارها رهبر معظم انقلاب اهمیت داده شود، گفت: با بصیرت می توان دشمن را شکست داد و آن ها بدانند مردم با چهار دهه تجربه دیگر به دشمن اهمیت نمی دهند و از تهدید دشمن نمی ترسند./880/پ203/ب1

ارسال نظرات