۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۵۴۵۴۰۳
رییس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه ۹ دی:

فتنه ۸۸ اقدامی کاملا طراحی شده بود/ فتنه جریانی مستمر است

رییس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه ۹ دی با تاکید بر اینکه فتنه ۸۸ اقدامی کاملا طراحی شده بود، فتنه را جریانی مستمر خواند و گفت: مقام معظم رهبری، شاخص اصلی در شناخت فتنه ها هستند.
علی محمد نائینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، علی محمد نائینی رییس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی در اجتماع عظیم گرامیداشت 9 دی در بندرعباس گفت: دشمن در فتنه 88 با تمام داشته ها و سرمایه های خود به میدان آمد، فتنه 88 دارای لایه های مختلفی بود، لایه سطحی آن همان چیزی بود که مردم در صحنه مشاهده و آنان را به عنوان سران فتنه معرفی کردند.

وی افزود: اما سران اصلی فتنه همان کسانی بودند که به پایان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امید بسته بودند، سردمداران غربی به صراحت اعلام کردند که ای کاش از جریان فتنه بیش از این حمایت کرده بودیم و این نشان می داد که فتنه 88 اقدامی کاملا طراحی شده بود.

رییس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی تصریح کرد: مقام معظم رهبری، شاخص اصلی در شناخت فتنه ها هستند، امروز هر کدام از مسؤولان قبلی و فعلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مخاطب فرمایشات اخیر معظم له هستند.

نائینی گفت: امروزه کسانی که مردم را به ارکان نظام بی اعتماد و تصویر ناکارآمد از نظام منتقل می کنند و به دنبال هویت سازی برای خود بوده و به تفرقه و دوقطبی کردن دشمن دامن می زنند، قطعا دچار انحراف شده و از مصادیق بارز فتنه و فتنه گری هستند.

وی، شناخت منظومه فکری افراد را نوعی بصیرت خواند و گفت: باید بتوانیم قرائت های مختلف از اسلام و انقلاب را با قرائت امام و رهبری تطبیق دهیم تا متوجه شویم چه کسانی در میدان عمل، ولایت فقیه را قبول دارند و دارای روحیه تعبد هستند.

رییس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی تاکید کرد: بصیرت یعنی شناخت افرادی که در برابر فصل الخطاب بودن فرمان رهبری نمی ایستند و یا افرادی که خود را انقلابی می نامند اما با روح انقلاب که ولایت فقیه است مشکل دارند.

نائینی افزود: فتنه جریانی مستمر است و بصیرت نیز یک نیاز همیشگی، بصیرت به معنای تشخیص صحیح نخبگان و کارگزاران باتقوا و دنیاطلب از یکدیگر و همچنین شناخت افراد خودمحور که به دنبال ایجاد هویت برای خود هستند، بدانید که امروز دنیاطلبی، بی تقوایی، سیاسی کاری ربطی به چپ و راست و اصلاح طلب و اطولگرا و دولتمردان قبلی و فعلی ندارد، بصیرت یعنی تشخیص این بازیگران که چه کسی در چه میدانی قرار گفته است.

وی گفت: 9 دی، قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را افزایش داد و ثبات را برای کشور به ارمغان اورد، اگر نهم دیماه نبود امروز بی ثباتی بدتر از آنچه که در سوریه، عراق و دیگر کشورهای منطقه وجود دارد را در ایران شاهد بودیم و همچنان تداوم داشت.

رییس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی ادامه داد: نهم دی ماه عامل سرفزاری و سربلندی ملت ایران در سطح منطقه است، حماسه حضور میلیونی ایرانیان در این روز سبب شد تا کشور ایران، بازیگر فعال و تعیین کننده در سطح منطقه باشد، جمهوری اسلامی ایران به برکت هوشمندی و بصیرت ملت ایران با داعش مقابله کرد و امروز شاهد شکست آنان و همچنین تکفیری ها در منطقه هستیم.

نائینی در پایان گفت: حرکت مردم در 9 دی، توطئه بسیار خطرناکی را درهم شکست و حرکت عظیم مردمی در روز نهم دی ماه 88 انسجام و وحدت ملی را به نمایش گذاشت؛ البته باید دقه داشته باشیم که همه گروه ها و سلایق مختلف سیاسی در نهم دی ماه حضور یافتند چراکه هدف، دفاع کامل از نظام و خط ولایت بود./851/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات