۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۵۴۵۵۰۶
امام جمعه رفسنجان:

نفوذ اقتصادی از اهداف دشمن است

حجت الاسلام رمضانی پور گفت: نفوذ اقتصادی بیشترین هدف دشمن در کشور بوده زیرا دشمن فهمیده تنها راه از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران، نفوذ اقتصادی است.
امام جمعه رفسنجان

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با نفوذ اقتصادی دشمن در کشور، گفت: دشمن به دنبال از بین بردن اقتصاد اسلامی است.

وی افزود: فتنه اقتصادی یکی از اهداف دشمن در کشور ایران است و دشمنان می خواهند از راه اقتصاد به مسؤولان کشور نفوذ کنند.

حجت الاسلام رمضانی پور با بیان این که مسؤولان باید راه نفوذ را از دشمن بگیرند، بیان داشت: رهبر انقلاب در تمامی سخنرانی های خود از نفوذ دشمن صحبت می کند و در بیانات خود می فرماید که مسؤولان باید مراقب نفوذی های دشمنان دین اسلام باشند زیرا دشمن به دنبال از بین بردن تفکر مسؤولان است.

استاد حوزه علمیه رفسنجان ابراز داشت: نفوذ اقتصادی بیشترین هدف دشمن در کشور بوده زیرا دشمن فهمیده تنها راه از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران، نفوذ اقتصادی است.

وی با توجه به این که دولت باید از فرمایشات رهبری دور نشود و برای آرام کردن مردم به سبب گرانی راه حل بیندیشد، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی بهترین راه برای پیشرفت کشور و از بین بردن گرانی و بیکاری است.

امام جمعه رفسنجان اظهار داشت: گرانی به سبب بی مسؤولیتی دولت مردان است و همه مردم ایران بدانند نظام اسلامی ایران به فکر مردم بوده اما دولت مردانی بوده که وظیفه خودشان را درست انجام نمی دهند.

وی با بیان این که تجمع کنندگان گرانی و مشکلات اقتصادی کشور را به رهبری ربط ندهند و تنها راه نجات کشور، اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: مردم ایران از وضع گرانی ناراضی هستند و گرانی در جامعه ناکارآمدی دولت مردان را می رساند.

حجت الاسلام رمضانی پور در پایان با اشاره به این که دشمن به دنبال فریب دادن جوانان است، گفت: دولت مردان در کار خود فقط شعار می دهند و کسی به فکر مردم در دولت نیست و مسؤولان دولت باید راه حلی برای آرام کردن مردم انجام دهند تا بتوانند مردم را راضی نگه دارند./9707/پ203/ب1

ارسال نظرات