۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۵۴۶۱۸۵
در درس خارج مطرح شد؛

تقدیر آیت‌الله نوری همدانی از حضور حماسی مردم در حمایت از نظام

حضرت آیت‌الله نوری همدانی از حضور انقلابی مردم در حمایت از نظام و محکومیت فتنه اخیر تقدیر کرد وخواستار اقدام عملی مسؤولان برای رفع مشکلات مردم شد.
درس خارج فقه حضرت آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، امروز در درس خارج خود در مسجد اعظم از حضور پرشور مردم در محکومیت فتنه اخیر تقدیر کرد و توجه مسؤولان به خواسته های مردم در اقتصاد و کنترل فضای مجازی را خواستار شد.

وی حضور مردم را نشانه تعهد آن ها نسبت به انقلاب و امام و رهبری دانست و اظهار داشت: مردم در این راهپیمایی به دنیا فهماندند که بین خواسته خود و دشمن تفکیک قائل هستند.

این مرجع تقلید تصریح کرد: خواسته مردم بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی است، مردم خواهان عملی شدن خواسته های رهبری نسبت به اشتغال و تولید ملی هستند و اجازه موج سواری به دشمن نخواهند داد و جواب دشمن را همیشه می دهند.

وی با اشاره به جلسه اخیر شورای امنیت تاکید کرد: شوراي امنيت بیش از این ابزار دست مستکبران و آمریکا نباشد و در امور داخلی کشور ما دخالت نکند.

حضرت آیت الله نوری همدانی ادامه داد: به مسؤولان هشدار می دهم به فکر بومی سازی فضای مجازی باشند الحمدلله متخصصان داخلی توان اداره فضای مجازی را دارند و امکانات هم هست ما به هیچ وجه با فضای مجازی مخالف نیستیم ما می خواهیم از مثبتات فضای مجازی استفاده کنیم از اين راه هم اشتغال باشد، ولی باید بومی باشد.

وی تاکید کرد: نتیجه فضای مجازی که اختيارش دست دیگران باشد امنیت خانواده و جامعه به خطر می افتد و نتیجه این می شود که آمار طلاق افزایش یابد، اعتقادات مردم با ایجاد شبهه بدون پاسخ صحیح ضعیف و به مقدسات توهین شود و افکار انحرافی خود را ترویج و فتنه انگیزی کنند. مسؤولان هرچه زودتر به این خواسته حوزه توجه جدی کنند و به آن جامعه عمل بپوشانند./917/پ۲۰۳/ق

 

ارسال نظرات