۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۵۴۶۲۸۱
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران:

اوقاف به شفافیت در عملکرد مالی افتخار می کند

حجت الاسلام محمدزاده گفت: درآمدهاي مالي اوقاف امروز در كسري از ثانيه در اختياردستگاه هاي مربوط قرار می گیرد و سازمان بازرسي مي تواند به راحتي بانك اطلاعاتي موقوفات را كنترل كند.
محمدزاده

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام غلام رضا محمدزاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران امروز يك شنبه ١٧دي ماه در نشست خبري رونمايي از سامانه مددجويي ويكي نيكي كه در اداره اوقاف استان تهران برگزار شد با اشاره به اينكه شکل فعالیت اوقاف مدت هاست كه به صورت سنتي انجام می شود اظهار داشت: خوشبختانه امروز ما در اداره اوقاف استان تهران توانسته ايم با نرم افزارهاي روز حرکت کنیم و از پيشرفت هاي دنياي امروز عقب نمانیم.

وي ادامه داد: امروز درآمدهاي مالي اوقاف در كسري از ثانيه در اختيار سازمان ها است و دستگاه هاي مربوط مي توانند ببينند كه درآمدهاي مالي ما در كجاست و در آمدهای حاصل از چه نياتي در كجا هزينه شده است، امروز سازمان بازرسي مي تواند به راحتي بانك اطلاعاتي ما را كنترل كند.

مدیر کل اوقاف و امورخيريه استان تهران تاكيد كرد: كساني كه قرار است از ما يا همان موقوفات خدمات بگيرند ابتدا بايد مورد شناسايي قرار گيرند، از سوي ديگر اينكه چه ميزاني بايد به فرد مورد نظر كمك شود نيز مهم است كه به همين منظور سامانه مددجویی ویکی نیکی طراحي شده است.

حجت الاسلام محمدزاده يادآور شد: اطلاعات افراد در اين سامانه ثبت مي شود و ما متوجه مي شويم كه چه كساني نيازمند كمك هستند و اين يك كار بسيار خوب است، همچنين كساني كه داوطلب كمك هستند مي توانند در اين سامانه ثبت نام كنند و نيات آنها مشخص شود و بدین ترتیب می توانیم براساس فرایند سيستماتیک به همه نيازمندان كمك كنيم.

وي افزود: نيازهاي جامعه در ده سال قبل يا پيش از آن در هیچ جا به صورت مستند مشخص نیست و ما نمي توانيم پيشينه كمك هاي خود را به مردم نشان دهيم، از سوي ديگر مردم بايد وضع خدمات دهي امروز ما را هم بدانند، در اين سامانه با اين دو بانك اطلاعاتي ما مي توانيم سياست گذاري هاي لازم را انجام دهيم و به عنوان يكي از ارکان اقتصادي كشور بايد رويكرد كارهاي خود را تا بيست سال آينده مشخص و هدف گذاري كنيم./۸۰۷/د103/ب1

ارسال نظرات