۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۵۴۹۰۴۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان مطرح کرد؛

ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب در دهه فجر

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری برنامه های دهه فجر در ۱۱ شهرستان لرستان، گفت: با بهره مندی از این فرصت ها باید دستاوردهای انقلاب برای مردم تبیین و بازگو شود تا جلوی توطئه های دشمنان گرفته شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان بعد از ظهر امروز در نشست ستاد دهه فجر گفت: برگزاری ویژه برنامه های این ایام از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های متنوعی در راستای بیان دستاوردهای نظام و دولت ها افزود: در قالب این برنامه باید نسل جوان را با ارزش ها و آرمان های انقلاب آشنا ساخت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت نسل جوان در برگزاری برنامه های دهه فجر تأکید کرد و گفت: مسؤولان و متولیان امر در این زمینه باید برنامه ریزی داشته باشند.

وی دهه فجر را فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: با بهره مندی از فرصت ها و ظرفیت های موجود باید در این راستا اقدامات شایسته ای انجام شود.

حجت الاسلام مهدوی با تأکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم بیان داشت: مردم سرمایه های این انقلاب هستند و انقلاب اسلامی با پشتیبانی همین مردم به ثمر نشست و باید قدردان این حضور مردم در صحنه های انقلاب باشیم.

وی در ادامه با تأکید بر اجتناب از مباحث سلیقه ای در ایام الله فجر انقلاب خاطرنشان کرد: در سایه وحدت و همدلی می توان دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام مبلغان به سراسر استان در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: این اعزام با هدف تبیین ارزش ها و بیان دستاوردهابی انقلاب و زحمات دولت ها برای مردم صورت می گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه گفتمان های دینی نیز با حضور مبلغان در جمع طلاب، دانشجویان ودانش آموزان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این نشست های دینی با محوریت انقلاب و ارزش های دینی و انقلابی برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدوی با تأکید بر ضرورت بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه به ویژه بین نسل جوان اظهار داشت: با آگاه سازی نسل جوان و تبیین ارزش ها باید جلوی نفوذ فرهنگی و توطئه های دشمنان گرفته شود./9459/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات