۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹
کد خبر: ۵۴۹۳۵۳
با برگزاری گردهمایی؛

هیأت مدیره جدید مجمع عالی حکمت اسلامی انتخاب می شود

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی از برگزاری شانزدهمین گردهمایی اعضای پیوسته و هفتمین دوره انتخابات هیأت مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی خبر داد.
محمدباقر خراسانی مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی

محمدباقر خراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری شانزدهمین گردهمایی سالانه اعضای پیوسته مجمع عالی حکمت اسلامی اظهار داشت: مجمع عالی حکمت اسلامی هر سال یک یا دوبار این نشست را برگزار می کند که گردهمایی سال جاری همراه با هفتمین دوره انتخاب هیأت مدیره جدید این مرکز خواهد بود.

مدیر اجرای مجمع عالی حکمت اسلامی افزود: در این جلسه که امشب از ساعت 18:30 تا 21 برگزار می شود، اعضای جدید هیأت مدیره و بازرسان جدید انتخاب می شوند، چراکه طبق اساسنامه مجمع عالی حکمت اسلامی هر دوسال یک بار باید برای انتخاب اعضای هیأت مدیره انتخاباتی با حضور اعضای پیوسته برگزار شود.

وی با اشاره به شیوه برگزاری این انتخابات عنوان کرد: هر دو سال یک بار 11نفر انتخاب می شوند که از این تعداد 9 نفر به عنوان اعضای هیأت مدیره و دو نفر به عنوان بازرس مشخص می شوند؛ البته طبق اساس نامه مجمع تعداد پنج نفر از اعضای هیأت مدیره باید از اعضای هیأت مؤسس باشند.

خراسانی یادآور شد: در جلسه روز چهارشنبه چند برنامه خواهیم داشت که ارائه گزارش هیأت مدیره ششم، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمدواعظی رییس دفتر تبلیغات و عضو مجمع عالی حکمت اسلامی و رونمایی از آثار جدید مجمع بخشی از این برنامه ها خواهد بود.

وی ادامه داد: بخش معرفی آثار جدید خود دارای سه قسمت است؛ بخش نخست آثار منتشر شده از سوی مجمع در سال جاری است که هشت عنوان است، قسمت دوم آثار بازنشر شده در سال 96 خواهد بود و قسمت سوم نیز معرفی آثاری است که تا پیش از سال آینده منتشر می شوند.

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی با بیان این که یکی از آثاری که فردا رونمایی می شوند مجموعه مقالات همایش حکیم طهران خواهد بود، خاطرنشان کرد: در ادامه این نشست، مراسم انتخاباتی که توضیحات آن بیان شد، برگزار شده و تقریبا تمام اعضای پیوسته مجمع عالی حکمت اسلامی در استان قم حضور خواهند داشت.

وی در پایان یادآور شد: ان شاءالله در روزهای آینده نیز هیأت مدیره جدید کار خود را آغاز خواهد کرد که در اولین نشست رسمی هیأت مدیره جدید، دو مسأله تقسیم وظایف و رییس جدید مجمع عالی حکمت اسلامی نیز انجام خواهد شد./1330/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات