۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۵۵۲۱۰۸
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن خراسان شمالی:

رسیدگی به دغدغه‌های به‌حق مردم از ضروریات امروز جامعه است

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های به‌حق مردم از ضروریات امروز جامعه است.
حجت الاسلام احمدی - استاد حوزه علمیه خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علیرضا احمدی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست برنامه‌ریزی دهه فجر، اظهار کرد: دهه مبارک فجر یادآور مبارزات و ازخودگذشتگی‌های بی‌شمار مردان و زنان متدین و انقلابی در سراسر کشور است.

وی افزود: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی است که البته هر ساله با تشکیل ستاد دهه فجر به این مهم پرداخته می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: رسیدگی به مشکلات و آسیب‌های موجود در جامعه به‌ویژه مناطق محروم و روستایی باید در دستور کار مسؤولان باشد و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها در راستای رفع مشکلات صورت گیرد.

وی اظهار داشت: البته مشکلات و آسیب‌های اجتماعی موجود در نقاط مختلف شهری و روستایی از ماه‌های گذشته مورد سنجش و ارزیابی کارشناسی قرار گرفته و سعی شده با مطالعه و برسی دقیق‌تر از گذشته نسبت به برطرف سازی آنها اقدام شود.

حجت‌الاسلام احمدی در ادامه با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار روحانیان به‌عنوان مدیران فرهنگی مناطق اعزامی، بر لزوم هماهنگی ارکان مختلف مسجد در برنامه‌ریزی و اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه مبارک فجر تأکید کرد.

وی ادامه داد: همان‌طور که انقلاب اسلامی یک حرکت و خیزش مردمی بود ویژه‌برنامه‌های دهه مبارک فجر هم باید به میزبانی خود مردم در نقاط مختلف برگزار شود.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی دهه فجر را فرصتی برای ترویج ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبیین گفتمان انقلاب دانست و افزود: آنچه دهه فجر تداعی‌کننده آن است مبحث انقلابی بودن و انقلابی زیستن است که این همان رمز دوام و بقا و حیات انقلاب نیز محسوب می‌شود./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات