۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۵۵۴۰۵۶
مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان:

بصیرت افزایی و ظلم ستیزی خصلت انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به اینکه نهضت های صورت گرفته در خاورمیانه و جهان از انقلاب اسلامی الهام گرفته اند، گفت: حکومت هایی که ساختار اصلی شان دیکتاتوری و ظلم است قطعا با بصیرت افزایی نظام اسلامی مخالفت می کنند.
حجت الاسلام محمود محمدزاده، مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان

حجت الاسلام محمود محمدزاده، مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در دو قرن اخیر پس از صفویان به عنوان یک حکومت شیعی بی بدیل است، ابراز داشت: پس از دوران حکومت امیرمؤمنان و حکومت صفویه که علمای شیعه استفاده بهینه ای کرده و شیخ بهاء، میرفندرسکی، محقق کرکی و علامه مجلسی در تحقق حکومت اسلامی نهایت استفاده را بردند.

مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان با بیان اینکه پس از حکومت صفوی هیچ حکومتی تأسیس نشد، افزود: انقلاب اسلامی از لحاظ اجتماعی، حکومت دینی و آرمانی مطابق با معتقداتمان را که برای پایه ریزی حکومت جهانی امام زمان(عج) است، مورد توجه قرار می گیرد.

این مقام مسؤول  با بیان اینکه از آغاز نهضت انقلاب اسلامی شاهد رویارویی جبهه حق و باطل بودیم، عنوان داشت: انقلاب اسلامی به عنوان طلایه دار حق است و برخوردکنندگان با آن طلایه داران باطل بودند؛ از این رو پیامد اجتماعی حکومت اسلامی برای مستبدانی که ساختار حکومتی شان در استبداد و استکبار است همیشه تهدید بوده و خواهد ماند.

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به اینکه نهضت های صورت گرفته در خاورمیانه و جهان از انقلاب اسلامی الهام گرفته اند، خاطرنشان شد: انقلاب اسلامی در برابر استکبار ایستادگی کرده و 40 سال دوام آورده است و هنوز هم به عنوان حکومت مقتدر و تأثیرگذار در سطح جهان شناخته می شود.

وی با بیان اینکه ایران در دوران پهلوی به مستعمره آمریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل شده بود، اظهار داشت: به فضل الهی و عنایت های اهل بیت اکنون جمهوری اسلامی پایگاه و ام القرای جهان اسلام و نقطه امیدی برای همه نهضت های آزادی بخش محسوب می شود.

مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان ساختار حکومت اسلامی را ظلم ستیزی ارزیابی کرد و گفت: حکومت هایی که ساختار اصلی شان دیکتاتوری و ظلم است قطعا با روشن دهی و بصیرت افزایی نظام اسلامی مخالفت می کنند چرا که به ضرر آنها خواهد بود و همیشه در پی کتمان حقایق انقلاب اسلامی خواهند بود.

این مقام مسؤول ادامه داد: همانطور که دشمنان سال ها نهضت حجت بن الحسن(ع) را در تاریخ کتمان و انکار کردند؛ قطعا با انقلاب اسلامی چنین برخوردی می کنند.

حجت الاسلام محمدزاده در رابطه با وظایف نخبگان و علما در زمینه تبیین و معرفی دستاوردهای نظام اسلامی خاطرنشان شد: نخبگان جامعه در هر مقطع تاریخی اگر وظیفه شان را به بهترین شکل ممکن انجام دهند؛ در تاریخ ماندگار می مانند و در غیر این صورت تاریخ از آنها با بدنامی یاد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: نظام اسلامی حق فراوانی بر نخبگان دارد چرا که بانی و باعث نخبگی نخبگان همین انقلاب اسلامی است و امروزه اگر نخبگانمان در بحث نانو و سلول های بنیادی حرفی برای گفتن دارند به برکت انقلاب اسلامی است.

مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان در پایان گفت: دوستانی که دست قلم دارند وظیفه تحلیل نقاط قوت انقلاب اسلامی را عهده دار باشند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات