۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۵۵۴۴۳۵
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

حضور همه جانبه مردم در جشن های انقلاب ستودنی است

نماینده مجلس خبرگان جشن های پیروزی انقلاب اسلامی را در جای خود نمونه و خاص دانست و گفت: حضور همه جانبه مردم در جشن های انقلاب باوجود مشکلات، بسیار ستودنی و از نعمتهای خداوند است.
آیت الله اسلامیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، آیت الله علیرضا اسلامیان، نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز در جمع مردم شهرستان فارسان، با تبریک ایام الله دهه فجر، جشن های پیروزی انقلاب اسلامی را در جای خود نمونه و خاص بیان کرد و ادامه داد: حضور همه جانبه مردم در جشن های انقلاب باوجود مشکلات، بسیار ستودنی و از نعمتهای خداوند تبارک و تعالی است.

وی با مقایسه دوران قبل و بعد از انقلاب اظهار کرد: اگر بخواهیم این دو دوران را با هم مقایسه کنیم باید بگوییم تفاوت یک دنیا است؛ خدمات انقلاب در سالهای گذشته به هیچ عنوان قابل مقایسه با دوران طاغوت نیست.

آیت الله اسلامیان با تأکید بر اینکه اگر پیشرفتهای علمی و نظامی انقلاب اسلامی نبود، دشمن کشور را یک لقمه چرب می کرد، افزود: حضور در جشنهای انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای انقلاب برای عموم مردم یک وظیفه شرعی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه بیان واقعیتهای دوران قبل از انقلاب نیاز به تاریخ نویسی ندارد، گفت: باید در جشن های دهه فجر از افرادی که دوران قبل از انقلاب را دیده اند، دعوت به عمل بیاید تا جوانان با چشم خود ببینند و با گوش خود بشنوند که حدمات انقلاب چه بوده است.

نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه باید مراقب تبلیغات سوء دشمن باشیم و این از ضرورتها است، تصریح کرد: باید تاریخ انقلاب از سوی افراد انقلابی نوشته شود چراکه دشمن برای تغییر دیدگاه های عموم مردم برنامه ریزی کرده و می خواهد خدمات طاغوت را بزک کند.

عضو مجمع فقهی مشورتی شورای نگهبان، غریزه حب نفس را یکی از مهمترین خطرات پیش روی جامعه و کشور بیان کرد و ادامه داد: محاسبه اعمال لازمه رشد و پویایی همه جانبه است؛ دیدن عیوب هم تنها مختص امور معنوی نیست بلکه انسان باید در همه مسائل دنیوی نیز عیوب خود را ببیند و به فکر اصلاح آنها باشد.

آیت الله اسلامیان با تأکید بر اینکه اهل محاسبه بودن در جشن های دهه فجر امری لازم و ضروری است، افزود: باید تراز جمهوری اسلامی را مدنظر بگیریم و بدانیم هدف از شکل گیری انقلاب چه بوده است؛ اگر این اهداف مدنطر بود، درست اقدام کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان نظام اسلامی باید اهل محاسبه بودن را در همه لحظات مدنظر بگیرند، خاطرنشان کرد: نباید تنها به ظواهر اکتفا کنیم؛ مقصد ما باید در مکتب خلاصه شود و این یعنی مبارزه با فقر، تبعیض و بی کاری باید در چارچوب مکتب انجام شود که در این صورت مشکلات برطرف خواهد شد./9457/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات