۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۵۵۶۸۴۱

توضیح رییس اداره اوقاف شهرری درباره بازسازی بقاع امامزاده عبدالله

حجت الاسلام اوتارخانی گفت: اداره اوقاف شهرری به جهت رفاه و آسایش زائران محترم این آستان به ویژه در ایام و مناسبت های مذهبی که با انبوهی از جمعیت مواجه است، تصمیم به بازسازی این مکان گرفته است.
حجت الاسلام اوتارخانی

حجت الاسلام سعید اوتارخانی رییس اداره اوقاف شهرری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، پیرامون بازسازی بقاع امام زاده عبدالله، گفت: اداره اوقاف شهرری به جهت رفاه و آسایش زائران محترم این آستان به ویژه در ایام و مناسبت های مذهبی که با انبوهی از جمعیت مواجه است، تصمیم به بازسازی این مکان گرفته است.

وی افزود: متاسفانه بعضی از خانواده ها از جمله هنرمند سینما و تلویزیون ارژنگ امیرفضلی با توجه به بی اطلاعی از اهداف طرح مزبور، نگران قبور عزیزان خود شدند و صد البته بعضی از رسانه ها به ویژه رسانه های معاند در واژگون نشان دادن این فعالیت عمرانی و اهداف آن به این نگرانی دامن زده‌اند.

رییس اداره اوقاف شهرری ابراز داشت: این فعالیت به خاطر عدم اطلاع برخی از مردم موجب بروز سوء تفاهماتی شد که این موضوع از فیلمی که ارژنگ امیر فضلی از مزار پدرش که در جوار امام زاده به خاک سپرده شده بیشتر رسانه ای شد.

وی اظهار داشت: البته برخی دشمنان نیز به این بی اطلاعی دامن زدند و اخبار دورغ دیگری را در فضای خبری منتشر کردند که جای تأسف از این بی تقوایی ها در فضای رسانه ای دارد.

حجت الاسلام اوتارخانی بیان داشت: جهت پایان دادن به این مسأله و رفع نگرانی ها جلسه ای با امیر فضلی در اداره اوقاف شهرری ترتیب دادیم و واقعیت موضوع که همان رفاه حال مردم و جلوگیری از تخریب قبور بوده را به اطلاع این بازیگر سینما، به نمایندگی از بقیه افرادی که در آن امام زاده عزیزانشان به خاک سپرده شده اند، رساندیم که خوشبختانه بعد از اتمام جلسه، امیر فضلی رضایتش را از عملکرد اداره اوقاف بیان کرد./969/ت303/ب1

ارسال نظرات