۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۵۵۹۸۳۱
امام جمعه بهبهان:

جاودانگی قیام سیدالشهدا مرهون حضرت زینب است

امام جمعه بهبهان گفت: بقای قیام امام حسین(ع) به عنوان یک قیام جاودان مورد استفاده مسلمانان و آزادی خواهان جهان مرهون عقیله بنی هاشم است.
امام جمعه بهبهان

حجت الاسلام سید قدرت الله ناصری، امام جمعه بهبهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: اگر حضرت زینب(س) نبود قیام کربلا در همانجا می ماند و به سایر نقاط و زمان ها سرایت نمی کرد.

امام جمعه بهبهان افزود: دستگاه خلافت اموی همه امکانات را برای کتمان واقعه کربلا در اختیار داشت و می توانست، شهیدان کربلا را کشتگانی به دست راهزنان معرفی کند که انتقامشان را خواهد گرفت و ارتباط دستگاه اموی با واقعه کربلا را رد کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهبهان اظهار داشت: حضرت زینب(س) توطئه دستگاه خلافت برای تبری از کشتن شهیدان کربلا را برملا و با سخنرانی های آتشین، ابن زیاد و یزید را رسوا ساخت.

حجت الاسلام ناصری عنوان کرد: حضرت زینب(س) متمم قیام کربلا بود؛ بنابراین بقای قیام امام حسین(ع) به عنوان یک قیام جاودان مورد استفاده مسلمانان و آزادی خواهان جهان مرهون عقیله بنی هاشم است.

وی با بیان اینکه زنان در مواقع ضرورت باید به دفاع از دین بپردازند، تصریح کرد: حضور زن در اجتماع و دفاع از حق و حیقیت شرایطی دارد که یکی از این شرایط رعایت حجاب است تا از این طریق مورد سوء استفاده ناپاکان قرار نگیرد./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات