۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۵۶۰۱۶۰

انتقاد کوهکن از سیاه نمایی برخی مسؤولان سابق

نماینده مجلس با مخاطب قرار دادن یکی از مسؤولان پیشین که دو تن از اطرافیانش دستگیر شده‌اند، گفت: همه مردم می‌دانند که تا دیروز ساکت بودید؛ حالا که دو نفر از اطرافیان شما را دستگیر کرده اند اینگونه قوه قضائیه و نظام را زیر سؤال می‌برید.
کوهکن

محسن کوهکن نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره سیاه‌نمایی اخیر برخی از مسؤولان سابق گفت: اگر فردی به واسطه مسؤولیتی که دارد به اطلاعاتی دست پیدا کند در همان زمان باید اقدامات لازم را در جهت احقاق حق مردم انجام دهد.

نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: به فرض صحت برخی اطلاعات، هدف فردی که اطلاعات را در زمان مسؤولیت خود را ذخیره می‌کند و در زمانی که اطرافیانش بازخواست می‌شوند از آن اطلاعات جهت تخریب دیگران استفاده می‌کند احقاق حقوق مردم نیست.

نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: برخی از مردم خواسته‌اند که «هر کسی فکر می‌کند قوه قضائیه حکمی ناعادلانه صادر کرده است برای فلان‌جا بفرستد»؛ بالاخره از هر حکم فردی راضی و فردی ناراضی است؛ آیا به صرف اینکه فردی فکر می‌کند که به او ظلم شده است او را در لیست ستمدیده‌ها قرار می‌دهند؟ با چه ساز و کاری می‌خواهند این کار را انجام دهند؟

کوهکن تصریح کرد: این کارها که نتیجه مثبتی نخواهد داشت؛ تنها نتیجه این کار که این‌ها هم به دنبال آن هستند سیاه نمایی فعالیت قوه قضائیه است؛ من به عنوان یک حقوقدان و وکیل دادگستری به صورت کامل از قوه قضائیه دفاع نمی‌کنم و می‌دانم کار این قوه خالی از اشکال نیست اما چنین که برخی سیاه نمایی می‌کنند هم نیست.

نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه برخی برای سیاه نمایی، بودجه مؤسسات فرهنگی را دستاویز خود قرار داده‌اند گفت: این ردیف‌های بودجه همان‌هایی است که این افراد در زمان مسؤولیت خود پیشنهاد می‌دادند؛ همیشه جدول‌هایی یک ساله برای کمک به موسسات بوده است؛ هر چند در بسیاری از موارد بیست درصد اعتبار مشخص شده نیز تخصیص پیدا نمی‌کند.

وی تصریح کرد: اساساً به حرف کسی که در زمان مسؤولیت خود می‌گوید «من قوانین مجلس شورای اسلامی را قبول ندارم» نباید اعتنا کرد؛ کسانی که آرزو می‌کند «کاش امام بود و این ظلم را می‌دید» باید بداند که رهبر معظم انقلاب بیشتر از هر کسی در جریان کار هستند و با تدبیر و با تذکرات محرمانه پیگیر کارها هستند.

کوهکن با مخاطب قرار دادن یکی از مسؤولان پیشین که دو تن از اطرافیانش دستگیر شده‌اند، ابراز داشت: همه مردم می‌دانند که تا دیروز ساکت بودید؛ حالا که دو نفر از اطرافیان شما را دستگیر کرده اند، اینگونه قوه قضائیه و نظام را زیر سؤال می‌برید؛ اینطور نیست که محاکم قضایی ما بدون هیچ ادله‌ای فردی را محاکمه کنند؛ امیدواریم که به این پرونده رسیدگی شود و ادله نیز به مردم ارائه شود تا همه در جریان این امر قرار گیرند.

نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در تبیین وقایع اخیر و هجمه‌ها علیه قوه قضائیه اظهار داشت: از زمانی که قوه قضائیه بر برادران رییس جمهور و معاونش دست گذاشته است جو سازی‌ها شروع شد؛ اکنون هم که اطرافیان رییس جمهور سابق است؛ ولی مردم باید بدانند که بسیاری از صحبت‌های انجام شده و هجمه‌های وارده جز سیاه‌نمایی چیز دیگری نیست.

وی در پایان گفت: امروز مسؤولان پیشین را بیشتر می‌شناسیم و ایمنی کشور را مدیون هداایت‌های مدبرانه، دقت، اقتدار و توجه رهبر معظم انقلاب بودیم./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات