۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۵۶۴۰۱۷

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قم معرفی شد

مراسم معرفی مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قم و قدردانی از زحمات سرپرست سابق این مرکز برگزار شد.
معارفه مدیرمرکز خدمات قم

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم معرفی حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم طاهری مدیر مرکز خدمات استان قم و قدردانی از زحمات حجت الاسلام و المسلمین مهدی غیاثی سرپرست سابق این مرکز با حضور رئیس مرکز خدمات در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی ضمن قدردانی از فعالیت‌های سرپرست سابق مرکز خدمات قم گفت: حجت الاسلام و المسلمین غیاثی در مدتی که در مرکز خدمات استان قم حضور داشتند با دلسوزی و خیرخواهی برای خدمت به طلاب و روحانیون استان تلاش کردند.
وی با بیان اینکه مرکز خدمات قم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است افزود: حضور حدود نیمی از طلاب کشور، مراجع بزرگوار، اساتید برجسته و طلاب ممتاز در قم، اهمیت این استان را نشان می‌دهد و در واقع قم پیشانی کار مرکز خدمات است.
رئیس مرکز خدمات تصریح کرد: از همکاران مرکز خدمات استان قم که هر زمانی برای خدمت به طلاب حاضر هستند باید تشکر کنم و ان شا الله روز به روز توفیق شما برای خدمت بیشتر شود.
وی ضمن خوشامدگویی به حجت الاسلام و المسلمین طاهری برای حضور در مرکز خدمات گفت: مدیر جدید مرکز خدمات استان قم فردی فاضل، متدین و متخلق هستند و زمانی که در مرکز مدیریت مازندران حضور داشتند بسیار دلسوزانه با مرکز خدمات برای خدمت به سربازان حضرت ولی عصر همکاری می‌کردند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین طاهری مدیر مرکز خدمات استان قم خدمت به طلاب را توفیقی الهی عنوان کرد و گفت: امیدوارم با عنایات الهی و دعای خیر مولا امام زمان(عج) خدمتی در شان طلاب و فضلا ارائه کنیم.
وی با تشکر از اعتماد رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بیان کرد: خدمت به طلاب در قم مسئولیت بزرگی است و برای موفقیت در این مسئولیت به حمایت‌های ریاست مرکز و همکاری‌ها و راهنمایی‌های همکاران عزیز در این استان نیاز دارم.
مدیر مرکز خدمات استان قم ابراز داشت: لازم است از آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه که اجازه دادند از سنگر خدمت به طلاب در مرکز مدیریت حوزه به این سنگر منقل شوم تشکر کنم.
وی تصریح کرد: تأسیس مرکز خدمات از برکت امام(ره) و شهدا و درایت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب است و جا دارد که از زحمات همه عزیزانی که در همه کشور در خدمت‌رسانی به طلاب تلاش می‌کنند تشکر و قدردانی کنم.
حجت الاسلام و المسلمین طاهری با اشاره به روایتی در مورد ارزش خدمت گفت: امام صادق(ع) می‌فرمایند هر کسی خانه خدا را طواف کند خداوند برای او هزار حسنه می‌نویسد و هزار گناه او را می‌بخشد ولی هر کسی حاجتی از حاجات برادر مؤمنش را فراورده کند خدا برای او 10 طواف می‌نویسد.
وی گسترش و تعمیق فعالیت‌های فرهنگی در قم و پردیسان، هدفمندتر شدن خدمات، تکریم بیشتر مراجعان، ارتباط قوی‌تر، هدفمندتر و شایسته‌تر با دفاتر مراجع تقلید و اساتید حوزه و علمای قم، ارتباط بیشتر و فعال‌تر با مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، سرکشی از بیماران تحت پوشش، ارتباط با نمایندگان طلاب، استفاده از ظرفیت اساتید و علما برای حل مشکلات حوزویان، استفاده از ظرفیت خیرین درون و بیرون استان و تشکیل گروه‌های جهادی خدمت‌رسانی به طلاب، را اولویت‌های کاری خود در مرکز خدمات اعلام کرد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام و السملمین غیاثی گفت: اگر انسان از فرصت‌هایی که برای او به وجود می‌آید به‌خوبی استفاده کند آن فرصت تبدیل به نعمت می‌شود و اگر درست استفاده نکند و تبدیل نقمت می‌شود.
وی با بیان اینکه خدا را شاکرم که نیمی از عمرم را در مرکز خدمات و در خدمت به طلاب گذراندم افزود: باید این فرصت خدمت به طلاب را که خداوند به ما عنایت کرده مغتنم بشماریم تبدیل به نعمت کنیم.
سرپرست سابق مرکز خدمات استان قم گفت: باید از همه همکاران مرکز خدمات استان که در دو سال گذشته زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه‌ای برای تحقق اهداف مرکز انجام دادند تشکر کنم.
وی بیان کرد: به مدیر جدید مرکز خدمات استان قم اطمینان می‌دهم که بنده و همه همکاران در کنار شما هستیم و دست‌به‌دست شما می‌دهیم و هر آنچه را بتوانیم و در توان داشته باشیم برای موفقیت مأموریت‌های مرکز انجام خواهیم داد.

ارسال نظرات