۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰
کد خبر: ۵۶۴۵۳۳
منصوری:

تحریم‌های دشمنان کشور را توانمندتر خواهد کرد

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص ماندن یا خروج از برجام باید با درایت بیشتری پیش برویم و عملکرد ۵ کشور اروپایی را زیر نظر داشته باشیم.
محمدرضا منصوری

محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا در خصوص «خروج یا ماندن ایران در برجام» با اشاره به اینکه عقل حکم می‌کند در این خصوص با درایت بیشتری پیش برویم، گفت: باید عملکرد پنج کشور اروپایی را زیر نظر داشته باشیم، این تعامل میان 7 کشور امضا شده و حالا تنها یک کشور خارج شده است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قبل از هر تصمیمی باید شرایط را سنجید، افزود: اگر در هفته‌های پیش رو ببینیم اروپا همکاری لازم را ندارد طبیعتا ما هم از برجام خارج خواهیم شد.

منصوری با بیان اینکه دولت جدید آمریکا از ابتدا نیز با این موضوع موافق نبود و پس از سرکار آمدن سنگ اندازی می‌کرد، گفت: تحریم‌ها برای کشور ما نعمتی است تا خودمان را توانمند کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بالاخره یک روز نفت تمام خواهد شد و ما باید به آن روز فکر کنیم که چطور باید چرخ اقتصاد کشور را بچرخانیم، تحریم‌ها باعث می‌شود خودمان را در این زمینه تقویت کنیم./۸۵۶/ت۳۰۲/ق

 

ارسال نظرات