۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۵۶۵۷۳۲
رییس عقیدتی سیاسی ارشد اجا:

دوری از قرآن به جوامع اسلامی ضربه می زند

رییس عقیدتی سیاسی ارشد اجا با تاکید بر اینکه دوری از قرآن به جوامع اسلامی ضربه می زند، گفت: اقامه قرآن سبب پایداری دنیای اسلامی می شود.
حجت الاسلام حیدری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان،  به مناسبت ماه پربرکت رمضان محفل انس با قرآن کریم امروز با حضور مقامات لشکری و کشوری بندرعباس در منطقه یکم امامت نداجا برگزار شد.

حجت الاسلام حیدری رییس عقیدتی سیاسی ارشد اجا در هرمزگان در ابتدای این محفل نورانی گفت: ماه مبارک رمضان ماه قرآن است و همه ما مهمان سفره قرآن هستیم.

وی افزود: آنچه که امروز باعث ضربه زدن به جوامع اسلامی و تسلط ابر قدرت ها بر سرزمین های اسلامی شده است دوری از قرآن است که همه ما  باید در ماه مبارک رمضان از این فرصت االهی استفاده کنیم ، چرا که اقامه قرآن باعث پایداری دنیای اسلام می شود.

حجت الاسلام حیدری در پایان گفت: ماه رمضان فرصت خوبی برای نزدیک شدن به خداست و خداوند کریم در این ماه عزیز و پربرکت هیچ دعایی را بی استجابت نمی گذارد و تلاوت قرآن کریم و یاد و ذکر خداوند را در این ماه فراموش نکنیم.  

گفتنی است در ابتدای این محفل نورانی، قاریان برتر منطقه یکم امامت نداجا(ناوسروان احسان شکیبا و ناوبانیکم امجدیان) و قاری برتر بین المللی و کشوری (عیسی صدفی) به تلاوت قران پرداختند و گروه تواشی نورالهدا در مدح ماه دمضان همخوانی و اجرا کردند 

این مراسم با اقامه نماز مغرب و عشاء و ضیافت افطاری پایان یافت./۸۵۱/د103/ب1

ارسال نظرات