۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۵۶۶۴۱۴
حجت الاسلام مهدوی:

تبیین آموزه های دینی لازمه مقابله با آسیب های اجتماعی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بر ضرورت تبیین آموزه های دینی تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه مقابله با آسیب های اجتماعی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت ­الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه تأکید کرد و بیان داشت: ساخت جامعه قرآنی لازمه رشد فرهنگ دینی و معنوی در جامعه است.

وی قرآن را کتاب هدایت و کامل ترین کتاب آسمانی خواند و گفت: تمسک به قرآن و سیره اهل بیت(ع) و رجوع به قرآن و عترت امری مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به وجود آسیب ها و هجمه های فرهنگی خاطرنشان کرد: فراهم ساختن زمینه انس بیشتر جوانان با قرآن و تبیین آموزه های دینی لازمه مقابله با آسیب ها است.

وی در ادامه اظهار داشت: با هم فکری مراکز و فعالان قرآنی و در نظر گرفتن آسیب ها و چالش ها باید برای تحقق جامعه قرآنی تلاش کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت:‌ برگزاری جلسات قرآنی، محافل انس با قرآن، روخوانی و روانخوانی قرآن در ایام ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای انس بیشتر جوانان با این کتاب آسمانی است.

وی اظهار داشت: با فراهم ساختن زمینه حضور حداکثری مردم به ویژه نسل جوان در مساجد و محافل قرآنی می توان در تبیین و ترویج ارزش های دینی گام برداشت.

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: تعالیم دینی و قرآنی را باید در زندگی خود پیاده و با الگوگیری از سیره و سنت اهل بیت(ع) سبک زندگی اسلامی را پیاده کنیم./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات